نایب رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: حضرت معصومه(س) میراث‌دار تقوا، معرفت و معنویت حضرت زهرا(س) است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم ، حجت‌الاسلام رضوی مهر،:حضرت فاطمه معصومه(س) عالمه و فاضله دودمان امام موسی کاظم(ع) است و هر آن‌چه حرمت، مقام، منزلت و فضایل برای حضرت زینب(س) بیان شده در وجود حضرت معصومه(س) تجلی پیدا کرده است.
وی به بررسی شخصیت علمی حضرت معصومه(س) پرداخت و ابراز داشت: حضرت معصومه(س) ممثل حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) و شخصیت علمی بالایی در بیان احکام دینی داشته است.
حجت‌الاسلام رضوی مهر با بیان اینکه در دورانی که امام موسی کاظم(ع) در زندان و تبعید بود بانوی کرامت در کنار امام رضا(ع) با بیان احکام، گره گشای مشکلات فقیران و نیازهای جامعه بود تاکید کرد: حرکت روشن کریمه اهل بیت(س) بسیاری از مسایل را برای شیعیان حل کرد و سبب ثابت قدمی بانوان در مسیر عفاف و حجاب شد.
نایب رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم به بیان جایگاه این بانوی بزرگوار از دیدگاه معصومین(ع) پرداخت و تصریح کرد: حضرت معصومه(س) دارای مقام شفاعت است .
وی بابیان این مطلب که گنبد و بارگاه حضرت معصومه(س) از علایم خدا محوری، فضیلت و دانش است تاکید کرد:‌ از افتخارات امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مراجع شریف این است که به زیارت این مکان شریف که محل فرود فرشتگان است نائل می‌شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.