عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: حزب موتلفه اسلامي هنوز وارد مصاديق انتخاباتي نشده است و در مرحله برنامه محوري قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمين محمد حسن ذاکري عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت انتخاباتي حزب متبوعش گفت: حزب موتلفه اسلامي در گام اول برنامه خود را براي اداره کشور ارائه مي‌دهد و در مرحله بعد، فرد مورد نظر را که توانايي اجراي اين برنامه را داشته باشد به جامعتين و بدنه اصلي جريان اصولگرايي معرفي خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمين ذاکري تاکيد کرد: حزب موتلفه اسلامي برخلاف نظر جامعتين عمل نخواهد کرد، اما در انتخابات رياست جمهوري يازدهم قطعا با دست پر به ميدان مي‌آيد.

عضو حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: کنگره حزب موتلفه اسلامي به منظور تعيين اعضاي جديد شوراي مرکزي و نحوه ورود به عرصه انتخابات در 13 مهرماه برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام و المسلمين ذاکري با اشاره به گمانه زني‌هايي بر حمايت حزب موتلفه از کانديداتوري ناطق نوري افزود: حزب موتلفه اسلامي هنوز وارد مصاديق انتخاباتي نشده است و در مرحله برنامه محوري قرار دارد.

عضو حزب موتلفه اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامي به عنوان با سابقه ترين حزب سياسي کشور قطعا در انتخابات رياست جمهوري پيش رو حضور پر رنگي خواهد داشت اما در حال حاضر برنامه محوري را به فرد محوري ترجيح مي‌دهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار