علي اسماعيلي از نويسندگان و شاعران متعهد كشور خواست تا قلم‌هاي خود را بدست بگيرند و با خلق آثار ارزشمند و ماندگار اين حركت شنيع را پاسخ كوبنده دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي معاونت امورفرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اسماعيلي ضمن محكوميت اقدامات توهين‌آميز طراحان اهانت به مقدسات مسلمانان گفت : اين اقدامات كه بارها و بارها و به انحاء گوناگون از كشيدن كاريكاتور موهون به پيامبر اعظم (ص) و ساختن فيلم اهانت‌آميز و به آتش كشيدن قرآن كريم صورت گرفته چهره واقعي استكباروصهيونيزم بين الملل را به شكار ودر نهايت بيداري ملت ها و ايجاد اتحاد جامعه مسلمانان سراسر جهان را به همراه داشته است و عشق به پيامبر (ص) اسلام را در قلوب دوستداران حضرتش روز به روز افزون تر نموده است .
وي ادامه داد: ساخت فيلم اسلام ستيز غرب ، پرده‌ي جديد از دشمني جهان استكبار را به نمايش گذاشت و خشم و انزجارملتهاي مسلمان را برانگيخت. و نشان داد آيا زمان آن نرسيده كه استكبار و صهيونيست غاصب از حركتهاي جهادي مسلمانان و بيداري اسلامي در كشورهاي مصر ، تونس ، ليبي .... درس عبرت بگيرد  تا درصدد تخريب مسلمانان جهان نباشد.
اسماعيلي با اشاره به آيه« اِنّا نَحُنُ نَزلنّا الذِكُر وَ انّالَهُ لحافِظوُن»  گفت: «خدواند خود هميشه حافظ قرآن و دين اسلام است». چراغي را كه ايزد برفروزد ، هر آنكس پف كند ريشه اش بسوزد


سرپرست معاونت امورفرهنگي در بخش ديگر از سخنانش با اشاره به پيشگام بودن اهالي قلم در همه‌ي عرصه‌ها ادامه داد: امروز دشمنان اسلام درصدد ايجاد تفرقه و رخنه از طريق فرهنگ و هنر و استراتژي شكست خورده جنگ نرم به جامعه مسلمانان هستند كه لازمه مقابله با استكبار جهاني، بيداري و روشن كردن حقايق براي جهانيان است.


 اسماعيلي گفت: اهالي قلم، در طول دوران دفاع مقدس نشان دادند كه از هيچ كوششي در اين راه  دريغ نمي‌كنند و قطعاً قلم‌هاي نويسندگان و شاعران متعهد كشور مي‌تواند شور همراه با شعور، را در جان اين محكوميت‌ها بدمد./ي2
 
برچسب ها: اسماعیلی ، توهین ، قلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار