تمرین امروز سرخپوشان امروز 29 شهریور ماه در ساعت 9:40 دقیقه آغاز شد و مارکار آقاجانیان نیز بر سر تمرین پرسپولیسی ها حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین امروز سرخپوشان در حالی آغاز شد که مارکار آقاجانیان به همراه مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و صحبت با مانوئل ژوزه سرمربی سرخپوشان در ورزشگاه درفشی فر حاظر شدند تا نحوه عملکرد بازیکنان تیم ملی را زیر نظر بگیرند.

گفتنی است، تمرین سرخپوشان بدون حضور خبرنگاران و هواداران در پشت درب های بسته آغاز شد و بازیکنان این باشگاه به دستور سرمربی تیم ابتدا به دور زمین ورزشگاه درفشی فر دویدند و پس از آن تمرینات کششی را برای گرم کردن انجام دادند و سپس کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

در ادامه، در پشت درب ورزشگاه درفشی فر تنها 10 الی 15 هوادار دیده می شود که در میان آنها یک خانم سالخورده نیز به چشم می خورد که برای تشویق علی کریمی بر سر تمرین سرخپوشان حاضر شده است.

لازم به ذکر است، در اواسط زمان تمرین امروز سرخپوشان بازیکنان پرسپولیس به میانه میدان رفتند و به حرف های ژوزه گوش دادند و این در حالی بود که غلامرضا رضایی و ماهینی جدای از سایر بازیکنان به دور زمین می دویدند و پس از لحظاتی دوباره بازیکنان به کار با توپ ادامه دادند.

شایان ذکر است، از نکات جالب توجه در تمرین امروز سرخپوشان حضور طراحان برای بازسازی ورزشگاه درفشی فر بود که قرار است به جای فنس های ورزشگاه دیوار کشی صورت گیرد و سردر ورزشگاه نیز نماد پرسپولیس ساخته شود و در این صورت اگر تمرین این تیم پشت دربهای بسته صورت گیرد دیگر هواداران و اصحاب رسانه قادر نیستند که تمرین سرخپوشان را حتی از بیرون ورزشگاه مشاهده کنند.

گفتنی است، هرچه به پایان تمرین سرخپوشان پایتخت نزدیک تر می شویم تعداد هواداران پشت دربهای ورزشگاه درفشی فر نیز بیشتر می شد و دو خانواده به همراه فرزندان خود برای عکس گرفتن با بازیکنان نیز بر سر تمرین امروز پرسپولیس حاضر شدند در ادامه ماهینی، غلامرضا رضایی و قاضی به صورت جداگانه به دویدن پرداختند و سایر بازیکنان در اواخر تمرین با انجام حرکات کشی بدن خود را سرد می کردند ضمن اینکه پولادی و فشنگچی در 15 دقیقه پایانی تمرین به ورزشگاه درفشی فر آمدند و شروع به دویدن کردند.

لازم به ذکر است: در مقابل درب ورزشگاه درفشی فر یک بنر که روی آن نوشته شده بود آغاز ثبت نام مدرسه فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس به دلیل غلط املایی توسط نگهبانان ورزشگاه برداشته شد تا حاشیه دیگری برای پرسپولیسی ها به وجود نیاید.

شایان ذکر است، پس از اینکه دروازه بانان زیر نظر مربیان خود تمرینات با توپ خود را به پایان رساندند ژوزه سرمربی سرخپوشان علی عگسر، مهدوی کیا و هادی نوروزی را برای تمرین ضربات کاشته فرا خواند تا آنها این ضربات را با عبور دادن از روی موانع به سمت دروازه شهاب گردان و نیلسون در آن قرار دارند وارد سازند.

گفتنی است مهدی مهدوی کیا پس از زدن چند ضربه کاشته از میان علی عسگر و نوروزی جدا شد و جای خود را به روح الله سیف اللهی داد تا وی نیز این تمرین را قابل توجه به ثمر رساندن پنج گل توسط هادی نوروزی به شهاب گردان در این تمرین بود که موجبات نارضایتی گردان بوجود آمد.

در پایان تمرین سرخپوشان در ساعت 11:10 دقیقه 29 شهریور ماه به پایان رسید و بازیکنان برای تعویض لباس های خود به داخل رختکن رفتند و پس از آن از ورزشگاه خارج شدند./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار