نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد بر ضرورت الگوگيري زنان جامعه اسلامي از حضرت فاطمه معصومه(س) تأکيد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:
حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام، در جمع خواهران حوزه علميه شهرکرد با تبريک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت گفت: هر يک از بانوان جامعه اسلامي با الگوگيري از اين بانوي بزرگ مي‌توانند به شان و مقام والايي دست پيدا کنند.
وي زنان طلبه را از تلاشگران عرصه علم، جهاد و فضيلت دانست و افزود: راه مجاهدت و کسب تقوا براي شما باز است و مي‌توانيد با نقشي که در عرصه‌هاي تعليم و تربيت ايفا مي‌کنيد به خوبي در راه حضرت معصومه(س) گام برداريد.
حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام گفت: ارزش و جايگاه انسان در اين عالم به ميزان معرفت و تقواي اوست، بر همين اساس هرچه به خداوند باري تعالي نزديک‌ و مقرب‌تر باشد از ارزش بيشتري برخوردار مي شود.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به جايگاه معنوي و والاي حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) به واسطه تقوا، عبوديت و مجاهدت‌هاي بسياري که در راه خدا انجام داد توانست در عرصه هستي به مقام والايي دست پيدا کند و لازم است که دختران و بانوان جامعه اسلامي نسبت به اين موضوع توجه ويژه‌اي داشته باشند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.