بازرس كل استان البرز با تاكيد بر الزام دستگاه‌هاي اجرايي استان البرز به رعايت قانون، گفت: راه توسعه كشور با اجراي قانون هموارتر مي‌شود.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، عملكرد و مشكلات پيش روي دستگاه‌هاي اجرايي استان البرز در نشستي با حضور دهقان بازرس كل استان البرز، اكبريان و كوليوند نمايندگان مردم كرج در مجلس شواري اسلامي بررسي شد.

دهقان در اين نشست اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وظايف دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف براساس قانون به صورت شفاف و روشن بيان شده است بنابراين مديران دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف مي‌توانند وظايف و اختيارات خود را در يك چارچوب مشخص عملياتي كنند.

وي با اشاره به اينكه مديريت اثربخش مستلزم اعمال برنامه‌ريزي دقيق و نظارت موثر بر اجراي آن است تأكيد كرد: اجراي بدون نظارت موفقيت و مطلوبيتي به دنبال نخواهد داشت.

براساس اين گزارش به نقل از بازرسي كل كشور؛ دهقان در ادامه نقش نظارت دروني دستگاه‌ها را در برقراري و رسيدن به سلامت اداري بسيار موثر دانست و افزود: سازمان بازرسي كل كشور به عنوان عالي‌ترين نهاد نظارتي كشور در راستاي اجراي برنامه‌هاي نظارتي و پيشبرد اهداف خود از ظرفيت‌هاي موجود در استان بهره مي‌گيرد.

بازرس كل استان البرز در پايان جلسه بر الزام دستگاه‌هاي اجرايي استان به رعايت قانون تأكيد و خاطرنشان كرد: عقيده داريم كه راه توسعه كشور با اجراي قانون هموارتر مي‌شود.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: بازرس ، البرز ، دهقان ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار