مسئولان ورزش نفت طی یک نامه به فدراسیون کشتی از حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد امسال انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم نفت تهران که هموراه جزء مدعیان اصلی در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد بوده و به عبارتی در سال های اخیر به عنوان تنها نماینده پرقدرت پایتخنشینان  دراین مسابقات حضورداشته به همت مسئولان ورزش نفت در آستانه انحلال قرارگرفته است.

تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده که کمیته لیگ فدراسیون چندی پیش طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود نفت تهران یکی از تیم هایی می باشد که ورودی حضور در لیگ را پرداخت کرده وقرار است در لیگ امسال همچون سالهای گذشته تیمداری کند.

نکته ی قابل توجه در این بین استدلال مسئولان ورزش نفت است ،آنها بر این باورند از آنجایی که استان مازندران یکی از قطب های کشتی کشور می باشد به جای تیم نفت تهران تیم گاز مازندران در لیگ حضور یابد و این در حالی است که  بودجه شرکت نفت و گاز از یکدیگر جدا می باشد.

حال باید منتظر ماند ودید که در نهایت تیم نفت که یکی از تیمهای با سابقه در لیگ برتر کشتی آزاد است و سابقه شش بار حضوردر فینال و چهار عنوان قهرمانی را در کارنامه دارد آیا در لیگ امسال شرکت می کند یا خیر؟البته این سوالی است که مسئولان ورزش نفت باید پاسخگو باشند که متاسفانه هیچکدام از آنها دلیل قانع کننده ای را برای دوستداران کشتی به خصوص علاقه مندان تهرانی ندارند؟!/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار