وزیر امور خارجه انگلیس با اعلام اینکه از دخالت نظامی در بحران سوریه حمایت نمی‌کند، این حمله را همراه با آسیب‌های جدی توصیف و اعلام کرد که آمریکا باید از حمله به سوریه به طور کامل پشتیبانی کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که هرگونه دخالت نظامی در سوریه تنها در صورت حمایت کامل از سوی آمریکا امکان پذیر است.

وزیر امور خارجه انگلیس امروز سه شنبه در کمیته روابط خارجی پارلمان این کشور ضمن اشاره به اینکه از مداخله نظامی در بحران سوریه حمایت نمی‌کند، در عین حال گفت که مداخله در سوریه را با وجود تشدید بحران در این کشور، نمی توان رد کرد.

هیگ در پارلمان انگلیس اعلام کرد: این (مداخله نظامی در سوریه) به مداخله ای بسیار گسترده در مقایسه با آنچه در لیبی اتفاق افتاد، نیاز دارد و هیچ چشم اندازی در این لحظه درباره توافق شورای امنیت سازمان ملل وجود ندارد و این حمله به دخالت کامل آمریکا نیاز دارد.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه اعتراف کرد که دخالت نظامی در بحران سوریه آسیب های جدی دارد.

این مقام انگلیسی در این باره گفت که درصدد است هفته آینده در دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک،‌ درباره سوریه به گفت‌وگو بنشیند.
برچسب ها: انگلیس ، هیگ ، نظامی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار