عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تهران گفت: سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با زرنگي از كارهاي سپرده شده به او، سرباز مي زند.

مهدي تاج رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: قرارداد كارلوس كي روش با فدراسيون فوتبال يك قرارداد جامع است كه اين مربي بايد در تيم هاي ملي
نونهالان، نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان به طور فعال و جدي فعاليت كند ولي كي روش با زرنگي خاصي از بار مسئوليت كارهاي اين تيم ها شانه خالي كرده است و فقط به تيم ملي بزرگسالان رسيدگي مي كند.

**فدراسيون از كي روش مطالبه ندارد


وي ادامه داد: كي روش با ديدن فضاي موجود در فدراسيون فوتبال و مسئولان فوتبال كشورمان كه هيچ گاه از او مطالبه كارهاي انجام شده را نمي خواهند با زرنگي از بارهاي تيم هاي پايه اي بيرون آمد.

تاج خاطرنشان كرد: كي روش با نظارت و رسيدگي به روي تيم هاي پايه اي بايد كاملا در اختيار اين تيمها باشد ولي چون مسئولان از او مطالبه كارهاي انجام شده را نمي كنند به اجرا برنامه هاي اساسي در تيم هاي نونهالان، نوجوانان، جوانان و اميد نمي پردازد.

وي ادامه داد: كي روش يكي از خوب هاي فوتبال دنيا بود كه از سوي فدراسيون فوتبال انتخاب شد. كي روش به دانش روز فوتبال دنيا آشناست و فوتبال ايران مي تواند از او سود و بهره زيادي ببرد و مسئولان فوتبال بايد از او كارهاي انجام شده را مطالبه كنند.

**كي روش قصد ندارد فوتبالمان را عوض كند


تاج در مورد انجام ندادن كارهاي اساسي در فوتبال ايران از سوي كي روش گفت: كي روش قصد تغيير دادن در اين جريان نابسامان فوتبال كشورمان را ندارد و هيچ گاه به دنبال اصلاح نيست كي روش به فوتبال ايران آمد تا با بهره گرفتن از دانش روز دنيا، فوتبال ايران دوباره پوست اندازي كند.

**از عملكرد رايكوف هنوز صحبت مي شود


نايب رئيس سابق فدراسيون فوتبال در مورد عملكرد رايكوف و راجرز در فوتبال ايران تأكيد كرد: پوست اندازي فوتبال ايران بايد طوري باشد كه مردم و فوتبالي ها در سالهاي آينده نيز از كارهاي انجام شده صحبت به ميان بياورند همانند افرادي هم چون رايكوف، راجرز و ليادين در تيم فوتبال ذوب‌آن كه با كارهاي اساسي براي فوتبال ايران هنوز اسم هايشان به روي زبان ها است.تاج ادامه داد: سالها از مربي گري رايكوف و راجرز در ايران مي گذرد ولي هنوز از كارهاي بزرگ اين دو صحبت مي شود كه بهترين ها را براي ما انجام دادند از كي روش نيز اين گونه موارد انتظار مي رفت.

**فوتبالمان ديگر عاشقانه نيست


وي در مورد اوضاع فوتبال ايران گفت: در فوتبال فعلي ديگر چيزي از صحت و نکوداري خبري نيست پيراهن تيم ملي عاشقانه پرستيده مي شد ولي ديگر فوتبال مان عاشقانه دنبال نمي شود.

**فوتبال مان كاسبانه شده!


تاج ادامه داد: فوتبال وقتي عاشقانه دنبال نشود به سمت سوي كاسبي مي رود و هم كانون فوتبالمان شده است كاسبانه و همه فوتبالي ها به دنبال سود، زيان، پول، بهره و نرخ هستند.
 
*جريانات فوتبالمان كي روش را با خود مي برد

وي در مورد خطرات پيش روي فوتبال كشورمان افزود: اگر جلوي اين جريانات فوتبال كشورمان در يك جاي گرفته نشود اين فوتبال به مسير خطرناك خواهد رفت و مسيرمان ناكجا آباد است كه اين جريان كي روش را نيز با خود مي برد.

** دفاع از تيم ملي عقلاني نيست

تاج در مورد بازي هاي اخير تيم ملي اظهار داشت: تيم ملي فوتبال در بازي هاي اخير هم چون قطر، اردن و لبنان اصلأ خوب بازي نكرد همه فوتبالي ها و مردم نگران اين موضوع بودند حتي بازي ازبكستان خوب بازي نكرديم و اين روند از بازي هاي مقدماتي پيش رفت و ما نبايد دفاع محض از تيم ملي را انجام دهيم چون عقلاني نيست.

** كي روش اختياري در لغو جام حذفي ندارد.

تاج در مورد لغو جام حذفي در اختيارات كي روش نيست چون اصلأ در شرح وظايف وي نيست اين موضوع كاملأ بر عهده مسئولان فدارسيون و سازمان ليگ است.

**تيم ملي با استقلال و پرسپوليس سرپا است.

تاج در مورد عملكرد پرسپوليس واستقلال بيان كرد تيم ملي فوتبال ايران در جاي سرپا خواهد بود كه استقلال و پرسپوليس در فوتبال ايران و آسيا روپا و سر بلند باشند.

** در پرسپوليس فقط يكه جلسه معارفه داشتم

عضو جديد هئيت مديره باشگاه پرسپوليس تهران در مورد پرسپوليس گفت: به عنوان عضو هئيت مديره باشگاه پرسپوليس فقط يك جلسه در هيئت مديره شركت كردم و آن هم معارضه اعضا بود تاكنون جلسه ديگري را با ديگر اعضا نداشتم.

** پرسپوليس بايد كارهاي پايه اي بكند

تاج در مورد روند رو به رشد پرسپوليس در سال هاي آينده تصريح كرد: پرسپوليس اين پتانسيل را دارد كه در كارهاي پايه اي، مكانيزم و سيستم توانمندي را به اجرا در آورد.

بايد از نونهالان، نوجوانان و جوانان كار اساس كرد تا در 12 يا 15 سال آينده اين سرمايه ها به درد باشگاه پرسپوليس بخورند.

اداره جدي در مسير رشد پايه هاي باشگاه پرسپوليس اين باشگاه را در مسير خيلي مناسب و ايده آلي قرار خواهد داد.

** مالكي نظر من بود

وي در مورد رياست حسين مالكي در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: در مورد رياست حسين مالكي در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با وزير نيز صحبت كرده بودم و نظر من در مورد مالكي بسيار مثبت بود.

** مجمع فدارسيون بايد نائب رئيس را انتخاب كند

وي در مورد تصميم گيري هاي فدارسيون درباره نائب رئيس هم گفت: مجمع فدارسيون فوتبال بايد باتشكيل دادن جلسه و مجمع نائب رئيس دوم و رئيس سازمان ليگ را انتخاب كند و اين مجمع مدت كوتاهي است كه عقب افتاده است.

*-* مشكلات فوتبالمان را به فيفا مراجعه ندهيم

تاج در مورد انجام كارهاي قانوني در محل فدارسيون فوتبال تاكيد كرد: اگر مشكلي در فوتبال كشورمان وجود دارد بايد در فدارسيون و خودمان ان را برطرف كنيم و هيچ گاه به خاطر اين مسائل به فيفا مراجعه نكنيم./با

برچسب ها: کی روش ، تاج ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار