دبير کل جبهه حاميان ولايت گفت: خاتمي 8 سال در راس امور اجرايي کشور قرار داشت که لازم است براي نقد اصلاحات به دوران اجرايي خود رجوع کند.

دلاور صيامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات خاتمي مبني بر نقد اصلاحات گفت: خاتمي سعي دارد با يک فضا سازي شرايطي مانند سال 76 به وجود بياورد و در اين راستا محيط را به نفع خود و اصلاح‌طلبان تغيير دهد.

دبير کل جبهه حاميان ولايت تصريح کرد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري افرادي که در چارچوب اسلام و ولايت مداري گام بر مي‌دارند هميشه مورد استقبال قرار گرفته‌اند از اين رو فضا هميشه براي اصلاح طلبان در چارچوب قانون باز است، اما نه براي اصلاح طلباني که حريم قانون و ولايت را بشکنند و ارزش‌هاي ايران اسلامي را به سخره بگيرند.

وي در ادامه با اشاره به موضوع مطرح شده در رابطه با نقد اصلاحات اظهار داشت: خاتمي 8 سال در راس قدرت اجرايي کشور قرار داشت و اگر تصميم به نقد اصلاحات دارد به همان زماني که در راس امور اجرايي قرار داشت رجوع كند.

صيامي تاکيد کرد: بسياري از افرادي که ساختار شکني کرده‌اند، در دولت خاتمي داراي مسئوليت‌هاي مختلفي بوده‌اند و خاتمي بايد با الفاظ و کلمات بازي نکند و سعي کند با توبه از رفتارهاي گذشته خود به سوي مردم و نظام بازگردد.

دبير کل جبهه حاميان ولايت در پايان با اشاره به نزديک بودن انتخابات شوراها و رياست جمهوري خاطر نشان کرد: جريان‌هاي مختلفي براي انتخابات رياست جمهوري و شوراها فعاليت مي کنند و همچنين اصلاح‌طلبان تصميمات کلي براي اين دو انتخابات اتخاذ کرده‌اند و سعي دارند در اين رابطه چراغ خاموش حرکت کنند و قطعا براي اين انتخابات روي نفرات شناخته نشده و ناآشناي سرمايه گذاري خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اصلاحات ، خاتمی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار