مربي تيم هندبال سپاهان گفت: با تمام قوا و پتانسیل به سراغ تیم های لیگ برتری خواهیم رفت و قدرت خودمان را به رخ آنها خواهیم کشید.

شهداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسابقات لیگ برتر هندبال 91 تا چند روز آینده آغاز خواهد شد برای حضوری مقتدرانه در این رقابت ها با تمام پتانسیل مقابل حریفان قرار می گیریم و قدرتمان را به آنها نشان خواهیم داد.


وی تصریح کرد: بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و به تمرینات خود می پردازند و مشکل خاصی نیست و با آمادگی کامل به این رقابت ها اعزام می شویم.

مرتجی در ادامه گفت: تمامی بازیکنان سپاهان بومی هستند و بازیکن خارجی نداریم و اعتقاد مدیریت باشگاه این است که از کشورهای خارجی بازیکن نیاوریم.

وی عنوان کرد: متاسفانه در این فصل 3 بازیکن خوب سپاهان را در خدمت نداریم و برای همین 6 بازیکن را از پایه آوردیم.

مرتجی اضافه کرد: ایمان جمالی ( اولین لژيونر هندبال ایران در مجارستان) میلاد ساعدی و الله کرم که قصد دارد به یکی از تیم های قطری برود بازیکنانی هستند که از سپاهان جدا شدند.

وی در خصوص حضور در جام باشگاه های آسیا گفت : رقابت های جام باشگاه های آسیا 12 آبان سال جاری در قطر برگزار خواهد شد سپاهان نیز در این مسابقات حضور دارد و با تیم های مطرح این قاره به رقابت خواهد پرداخت .

مرتجی گفت: خوشبختانه این تیم اصفهانی در اکثر این رقابت ها شرکت داشته و یک عنوان نایب قهرمانی نیز دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به این که در مسابقات جام باشگاه های آسیا در اکثر کشورهای عربی حضور دارند و بازیکنان خارجی استفاده می کنند در نتیجه سطح کیفی آن خیلی بالاست و ما کار دشواری مقابل آنها داریم.

مرتجی افزود: انتخابی مسابقات جهانی نیز در این رقابت ها گنجانده شده است و قهرمان به این مسابقات اعزام می شوند و امیدواریم بتوانیم تیم اول شویم و برای اولین بار رهسپار شویم.

وی خاطر نشان کرد: تیم های سپاهان به همراه ثامن الحج سبزوار در رقابت های جام باشگاه های هندبال آسیا حضور دارند و برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم./ق

برچسب ها: هندبال ، سپاهان ، مرتجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار