بتینا دورفمن اهل دوسلدورف آلمان، همه زندگی خود را برای جمع کردن عروسک گذاشته و تمام روز را با آنها سپری می کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، عروسک ها بخش جالبی از زندگی دختر بچه ها را تشکیل می دهند و هر جای دنیا که قدم بگذارید، این خصیصه مشترک به خوبی قابل رویت و لمس است. اما گاهی علاقه به وسایل دوران کودکی از جمله عروسک آنقدر شدید است که انسان ها را علی رغم افزایش سن، در همان دوران نگه می دارد و اجازه رشد کامل فکری و اجتماعی را نمی دهد.



شاید به همین خاطر باشد که بتینا دورفمن اهل دوسلدورف آلمان، همه زندگی خود را برای جمع کردن عروسک گذاشته و تمام روز را با آنها سپری می کند. البته ممکن است بسیاری با دیدن تصاویر این زندگی، دوست داشته باشند مدتی را به این نحو سپری کنند اما قطعا حضور تمام مدت در این خانه، فکر مناسبی برای گذران عمر نیست.

وی که در تلاش است تا در سال 2013 نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند، کلکسیونی متشکل از 15.000 عروسک دارد و از سال 1993 جمع آوری عروسک باربی را آغاز کرده است.



نزدیکان این زن می گویند او برای داشتن عروسک های بیشتر هزینه زیادی را پرداخته است و تمام علاقه اش به زندگی، ناشی از وقت صرف کردن برای این جمعیت بی جان است. بتینا در طول روز به مرتب کردن محل نگهداری عروسک ها، سر زدن به مغازه ها برای خرید عروسک های جدید و فکر کردن به نحوه چینش آنها می گذراند و این هزاران عروسک اجازه ورود او به زندگی واقعی را نمی دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
این که خودش شبیه عروسکاس.
Iraq
بدون نام
۲۲:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
اين هم يه كاريه ديكه!!!!!!
آخرین اخبار