ترافیک در خیابانهای شمالی شهر پس از یک طرفه شدن خیابان ولی عصر(عج) و آغاز عملیات عمرانی در بزرگراه صدر تشدید شده و ربطی به برگزاری نمایشگاه ساختمان ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران خیراله خادم معاون امورنمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی با بیان مطلب فوق گفت :  صنعت نمایشگاهی به عنوان حلقه بین تولید و تجارت در سالی که مزین به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است مسئولیت بسیار سنگین و حائز اهمیتی را در اقتصاد و تجارت کشور عهده دار می باشد.

 در شرایطی که استکبار جهانی بر طبل تحریم اقتصادی و انزوا و رکود اقتصادی ایران اسلامی می کوبد و رسانه های صهیونیستی دنیا همسو با او هیاهوی مشکلات اقتصادی ایران را برای مردم ایران و جهانیان بزرگنمایی می کنند، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران افتخار دارد بزرگترین رویداد اقتصادی خاورمیانه را در تهران با عنوان برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه با حضور بیش از هزاران شرکت داخلی و خارجی برگزار نماید.

در این رویداد اقتصادی بیش از 200 شرکت خارجی از 20 کشور جهان از قاره های اوپا، آفریقا، آسیا و آمریکا حضور فعال دارند و جهانیان با آخرین فناوری این صنعت آشنا و قطعاً زمینه سازتوسعه صادرات کالاهای فنی و مهندسی کشور خواهد شد.

پس از برگزاری اجلاس موفق سران کشورهای جنبش عدم تعهد در محل این سایت در تهران و پیروزی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران که سیلی محکمی به صورت استکبار و صهیونیست جهانی بود، انتظار جامعه صنعتی و اقتصادی کشور از رسانه ملی انعکاس وسیع این رویداد بزرگ اقتصادی کشور می باشد. مطرح کردن بحث ترافیک خیابانی، معضلی که گریبانگیر تمامی خیابانهای کلان شهرهایی مثل تهران است و انعکاس این حاشیه ها در رسانه ملی به چه هدفی انجام می شود؟

ترافیک در خیابانهای شمالی شهر پس از یک طرفه شدن خیابان ولی عصر(عج) و آغاز عملیات عمرانی در بزرگراه صدر تشدید شده است و در ایامی که هیچ نمایشگاهی در این سایت برگزار نمی شود و حتی درروزهای تعطیل نیز محدوده های شمالی دارای ترافیک می باشد.

امروزه در تمامی کلان شهرهای جهان صدها نمایشگاه، جشنواره و سایر رویدادهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود و مدیریت های شهری شرایط برگزاری از جمله ایاب و ذهاب، کنترل ترافیک وغیره راساماندهی می کنند. آیا توقف این رویدادهای ملی و تعطیلی نمایشگاه ها، دانشگاه ها و بیمارستانها راه حل مشکل ترافیک تهران می باشد؟

 لذا ضمن ارج نهادن به خدمات همه زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری تهران و سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران انتظار آن دارد همگان با در نظر گرفتن شرایط سیاسی ، اقتصادی حساس کشور در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی کشور و گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت نمائیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار