يک کارمند عالي رتبه در يکي از نهادهاي رژيم آل سعود گفت بندر بن سلطان رئيس سازمان اطلاعات عربستان سعودي شخصا بر جذب تروريستهاي تکفيري براي اجراي عمليات انفجاري انتحاري در سوريه و عراق نظارت مي کند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه المنار ؛ اين کارمند که در يک کشور  عربي صحبت مي کرد و به تازگي شهر دمام در عربستان را ترک کرده است تصريح کرد اردوگاه آموزش تروريستها در هفتاد کيلومتري شهر رياض قرار دارد و اين اردوگاه چند ماه پيش براي خدمت به سياست خرابکارانه عربستان سعودي عليه ملتهاي عربي ايجاد شده است و مربيان و ناظران بر اين اردوگاه نيز از اسرائيل و آمريکا و کارشناساني از شرکت تروريستي بلک واتر آمريکا هستند و شماري از روانشناسان ورزيده نيز به مربيان و ناظران کمک مي کنند .

از طرف ديگر منابع آگاه گفتند شمار زيادي از کساني که در اين اردوگاه تروريستي آموزش مي بينند در زمينه هاي مختلف در عربستان فعاليت مي کردند و فريب خورده اند ، شستشوي مغزي داده شده اند و پولهاي زيادي به آنها پرداخت شده است.

اين منابع فاش کردند کساني که آموزش مي بينند با اطلاع سازمانهاي امنيتي دولت رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه به به اين کشور اعزام مي شوند . شمار ديگري از آنان با هماهنگي با گروه سعد حريري ( رئيس فراکسيون المستقبل در مجلس لبنان )‌و سمير جعجع ( از نمايندگان مجلس لبنان و سرکرده گروه تروريستي فالانژيستها) به شمال لبنان برده شده و سپس به خاک سوريه انتقال داده مي شوند . اين منابع گفتند تکفيريهاي موسوم به جهادي‌ها و مستقر  در صحراي سينا از بندر بن سلطان پول دريافت مي کنند.

اين منابع گفتند بين بندر بن سلطان و اسرائيل از سالهاي طولاني در زمينه اقدامات تروريستي روابط و هماهنگي قوي وجود دارد و آنها در کشورهاي متعدد عربي چندين عمليات ترور انجام داده اند .

اين منابع فاش کردند حمد بن جاسم بن جبر آل ثاني نخست وزير قطر نيز تروريستهاي تکفيري از مليتهاي مختلف را براي ارتکاب حملات انفجاري عليه مردم سوريه به خدمت مي گيرد و وي در اين زمينه با بندر بن سلطان به شدت رقابت مي کند و بودجه هنگفتي در اختيار بندر قرار داده شده است و شماري از مشاوران امنيتي که در اجراي حملات تروريستي عليه اهداف عربي يد طولايي دارند بندر را احاطه کرده اند .
برچسب ها: عربستان ، تروریست ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار