سرمربي تيم ملي اميد پس از استعفا از سمتش گفت: استعفايم را شخصا به پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو اعلام كرده ام.


بيژن مقانلو درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: درجلسه اي با پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو استعفايم را به وي اعلام كردم مشكلي با فدراسيون ندارم و با اعلام انصرافم جاي خود را به جوانترها و مربيان شايسته مي دهم.
وي افزود: وظيفه اي داشتم كه به انجام رساندم هم اكنون آن را واگذار كرده ام ضمن آنكه از وضعيت ساير مربيان بي اطلاع هستم و كادر قبلي تيم ملي اميد فعلا تغييري نكرده است.
با اين استعفا مسئولان هر طور صلاح بدانند مي توانند براي آينده تيم ملي اميد تصميم گيري كنند.
وي درخصوص حضور در تيم ملي بزرگسالان گفت: صحبتي در خصوص حضور در تيم ملي بزرگسالان نيست و فريبرز عسگري همراه با دستيارانش همچنان در تيم ملي بزرگسالان فعاليت مي كنند و اميدوارم تيم ملي بتواند در مسابقات بين قاره اي و جام جهاني موفق باشد.
مقانلو در مورد تصميمات كميته كارشناسي و فني فدراسيون تكواندو درخصوص عملكرد تيم ملي پس از بازي هاي المپيك تصريح كرد: اين جلسه بيتر به حالت پرسش و پاسخ از سوي كارشناسان بود و تمام هدف نيز بررسي وضعيت ومشكلات تيم ملي است.همه مي دانيم مشكل تيم ملي در بازي هاي المپيك بحث رواني بوه و بايد فراتر از اين نتيجه مي گرفتيم البته كسب مدال نقره نسبت به ساير رشته ها نتيجه بدي نبود اما توقع بيش از از اين وجود داشت.
وي ادامه داد: اگر هم اكنون خانواده تكواندو است به تخريب اين رشته بزند به صلاح اين رشته نيست كه از ادامه كار باز بماند.
وي خاطرنشان كرد: متن خروجي از اين جلسه توسط ذوالقدري دبير فدراسيون تكواندو نوشته شده بود اما نوع بيان و ادبيات آن از سوي سايت فدراسيون درست نبود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار