دادستان عمومی تویسرکان گفت: باید به منظور ایجاد هماهنگی مدیریتی و اجرایی و حفظ امنیت عمومی، تعامل نیروی انتظامی با قوه قضائیه بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، شیرزاد غفاری امروز سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته ناجا در تویسرکان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با به عهده گرفتن تامین امنیت عمومی جامعه، رسالت خطیری را بر دوش دارد.

وی اضافه کرد: تامین امنیت عمومی یک مقوله اثر گذار و بی‌بدیل در حرکت رو به رشد جامعه به حساب می‌آید که نهادینه کردن مبانی آن در نیروهای انتظامی به آموزش‌های بیشتر تخصصی نیاز دارد.

براساس اين گزارش به نقل از ستاد حقوق بشر؛ غفاری برخورد قاطعانه با عاملان توزیع مواد مخدر و سارقان اموال عمومی را مهمترین رویکرد مشترک نیروی انتظامی و دادگستری در تویسرکان دانست و افزود: پس از شناسایی و دستگیری سر کرده یکی از گروه‌های توزیع کننده مواد مخدر غیر صنعتی در شهرستان، هنوز برخی تحرکات از سوی بقایای این باند مشاهده می‌شود که باید در برابر آن ایستاد.

وی خاطرنشان كرد: شهرستان تویسرکان از لحاظ تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از پاک‌ترین شهرهای استان محسوب می‌شود اما در زمینه توزیع مواد مخدرغیر صنعتی به برخی اقدامات سریع و قاطع نیاز دارد.

"انتهاي پيام"/پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار