تيم کاراته قم با کسب مدال هاي رنگارنگ موفق به کسب عنوان نايب قهرماني مسابقات سبک داي دو کاراته کشور شد.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، شانزدهمين دوره مسابقات قهرماني کشور در سبک داي دو ايران، در چهار رده سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن فدک تهران برگزار شد و در نهايت تهران و قم عناوين قهرماني و نايب قهرماني را کسب کردند.
بر اساس برنامه ريزي فدراسيون کاراته کشورمان در اين دوره از رقابت ها که 121 کاراته کا از هفت استان در قالب 12 تيم حضور داشتند، کاراته کاهاي قمي در هر چهار رده سني موفقيت آميز ظاهر شده و موفق به کسب مدال شدند.
مدال آوران قم در رده سني نونهالان در وزن منهای 25 کیلو گرم محمد صالح دهکار موفق به کسب مدال طلا و ابوالفضل هاشمي موفق به کسب مدال برنز شد، در وزن منهاي 30 کيلوگرم مجتبي کريمي طلایی شد و محمد عسکری به مدال برنز رضایت داد، در وزن به اضافه 35 کيلوگرم سید عرفان سید حسین زاده و علی صالحی هر دو به مقام سوم مشترک رسیدند.
در رده سنی نوجوانان وزن منهای 35 کیلو گرم، علی ساقرجان به مقام قهرمانی و گردن آویز طلا دست یافت، در وزن منهاي 45 کيلوگرم اميرحسين نصراللهي مدال طلا، علي اکبر راوند مدال نقره و محمد ملائي و محمدجواد شاه علي مدال برنز را از آن خود کردند، در وزن به اضافه 45 کيلوگرم نیز مهران اسفندياري و عليرضا تقي زاده صاحب مدال برنز شدند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.