قم/

2 بازیکن صبا به تیم ملی فوتسال امید دعوت شدند

دو بازیکن کلیدی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر برای شرکت در تمرینات آماده‌سازی و بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال امید به اردو دعوت شدند.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل از پايگاه اطلاع رساني باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم، با پایان دیدارهای هفته ششم از دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور، کادر فنی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان بازیکنان مورد نظر خود را در حالی معرفی کرد که در بین مدعوین نام دو بازیکن صبای قم در لیگ برتر فوتسال نیز به چشم می‌خورد.
در این بین علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجي از بازیکنانی که مورد نظر مربیان تیم ملی فوتسال امید بوده و در سال‌های اخیر همواره از نفرات دعوت شده به اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی و همچنین بازی‌های تدارکاتی تیم ملی امید به شمار می‌روند بار دیگر ملی‌پوش شدند.
وفایی در تیم صبای قم که در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام ششم لیگ برتر شد و همچنین لیگ چهاردهم که هم‌اکنون در جریان است یکی از ستاره‌های تیم صبای قم محسوب می‌شود.
بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در رده سنی امید از روز شنبه بیست و پنجم شهریور‌ ماه آغاز می‌شود و این تیم روزهاي 27 و 28 شهريور در اصفهان دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی روسیه خواهد داشت./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.