كارشناس فوتبال در خصوص لغو بازي تداركاتي تيم ملي ايران مقابل كره شمالي اظهار داشت: فوتبال حرفه اي شده است و تيم ما به طور کامل از شرايط رقباي خود مطلع است به همين علت لغو اين ديدار حرفه اي نبود.

 
اسماعيل حلالي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: بازي هاي تداركاتي تيم ملي فوتبال بايد طبق برنامه هاي مقرر برگزار شود و با توجه به نزديكي سبك بازي دو تيم كره شمالي و جنوبي معتقد هستم اين ديدار تداركاتي براي تيم ملي ما نتيجه مثبتي خواهد داشت.
وي ادامه داد: تيم ملي ايران بايد در مقابل حريفان خود با قاطعيت بازي كند در اين صورت ترسي از اينكه تاكتيك هايش در يك ديدار تداركاتي برملا شود نخواهد داشت مربي هايي اقدام به لغو بازي هاي تداركاتي تيم مي كنند كه از قدرت بازيكنان خود اطمينان نداشته باشند.
كارشناس فوتبال افزود: كيروش به خوبي از شباهت بازي دو تيم كره شمالي و جنوبي مطلع است و با توجه به بازي مهمي كه تيم ملي ايران در 26 مهرماه با كره جنوبي دارد لذا از اينكه نقاط ضعف و قوت تيمش در بازي تداركاتي با كره شمالي براي مربيان تيم كره جنوبي مشخص شود اقدام به لغو اين ديدار كرده است تصميمي كه به اعتقاد من اگر اتخاذ نمي شد پيامدهاي مناسب تري را در برمي داشت.
حلالي خاطرنشان كرد: تيم ملي اگر در مقابل لبنان نيتجه ي مناسب كسب مي كرد ديگر براي صعود به مرحله نهايي و رقابت هاي مقدماتي جام جهاني با مشكلات كم تري مواجه بود اما با نتيجه ي ضعيفي كه در مقابل لبنان بدست آورديم تا حدودي شرايط صعودمان سخت شده است با اين حال معتقدم در بازي مقابل كره جنوبي بايد امتيازات كامل را كسب كنيم.
حلالي خاطرنشان كرد: كيروش بايد تيم ايران را به نسبت گذشته با قدرت بيشتري در مقابل كره جنوبي به زمين فرستد چرا كه تيم كره از بازيكنان سرعتي برخوردار است و مي تواند براي تيم ملي ايران خطرساز شوند و بازينكان بايد باهوش و زيرك عمل كنند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار