فرمانده ناحیه مقاومت مالک اشتر از افتتاح نمایشگاه یاد یاران در نقش زنان و مردان در دفاع مقدس در روز 31 شهریور ماه در فرهنگسرای خاوران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه یاد یاران متشکل از 20 غرفه است که از این غرفه ها 10 عنوان برای برادران و 10 عنوان برای خواهران اختصاص داده شده است و همچنین نمایشگاه کتابی با بیش از 2 هزار به معرض دید عموم گذاشته می شود.
وی در ادامه افزود: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 7 شب به مدت 9 روز مشغول به فعالیت بوده و میزبان شهروندان پایتخت است.
کریمی با اشاره به برنامه های اجرایی در این نمایشگاه اظهار داشت: از جمله برنامه های اجرایی در این نمایشگاه برگزاری شب های خاطره با حضور فرماندهان و خانواده های شهدا و بهره گیری از صحبت های با ارزش خانواده های شهدا با مردم و نمایش ماکت هایی برای نشان دادن صحنه های جنگ است.
وی با اشاره به نخستین بازی دیجیتالی دفاع مقدس تصریح کرد: در بیداری اسلامی با شرایطی خاص برای اولین بار بازی های دیجیتالی  در رابطه با دفاع مقدس طراحی گردیده است که از ویژگی های آن مارپله بودن آن است که در 50 تا 70 متر در نظر گرفته شده که از ابتدا تا انتها آن موارد دفاع مقدس لحاظ گردیده است.
کریمی در پایان با اشاره به میزبانی مدعوین در روز افتتاح نمایشگاه خاطر نشان کرد: در روز جمعه 31 شهریور نمایشگاه یاد یاران با حضور مهمانانی از قبیل کارگردانان و بازیگران و نویسندگان دفاع مقدس، خانواده های شهدای هسته ای، جانبازان و خانواده هایشان و نیز مسئولان فرهنگسرای خاوران و شهردار منطقه 15 افتتاح می شود./ل
برچسب ها: رونمایی ، یاد ، یاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار