جانشین رئیس پلیس راهور کشور گفت: محدودیت ها و ممنوعیت ها از سه شنبه آغاز شده و تا شنبه ادامه دارد.

سرهنگ البرزی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تردد موتور سیکلت در محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور سمنان تهران قم و بالعکس از ساعت 12 ظهر سه شنبه 28 شهریور ماه تا ساعت 24 روز شنبه اول مهر ماه ممنوع است.
وی در ادامه بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 1 بامداد روز جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه است.
به گفته ی سرهنگ البرزی محور هراز از ساعت 13 تا 24 روز پنج شنبه از رودهن محدوده مشا به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و از  ساعت 15 تا 24 روز پنج شنبه از آب اسک تا رودهن تردد یکطرفه است در ضمن همین مورد در روز جمعه هم  اجرا می شود.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: تردد کامیون در محور هراز به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ممنوع است و از ساعت 6 تا 13 روز شنبه در همین محور مذکور تردد ممنوع است.
سرهنگ البرزی بیان کرد: تردد کلیه تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی در محور فیروزکوه از ساعت 6 تا 24 سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ممنوع است.
بر  همین اساس در محور قدیم رشت قزوین تردد انواع کامیونو تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز 5 شنبه و جمعه و از ساعت 8 صبح تا 13 روز شنبه ممنوع است.
وی در ادامه به محدودیت و ممنوعیت در محورهای دیگر اشاره کرد و افزود: در محور قزوین رشت، آستارا اردبیل و بالعکس تردد کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  ممنوع و در محور قدیم ساوه همدان نیز تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای 5 شنبه و جمعه از ساوه به همدان ( از ساوه تا گردنه دوخان) و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ البرزی اذعان کرد: در محور زاهدان - زابل تردد تریلر و کامیون به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 20 5 شنبه و جمعه و در محور گچساران- نور آباد از ساعت 16 تا 23 روزهای 4 شنبه، 5 شنبه و جمعه تردد تریلر ممنوع است.
وی خاطر نشان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری به استثنا مواد سوختی و فاسد شدنی از 8 صبح تا 23 جمعه ممنوع است.
گفتنی است در محور قم گرمسار به جز زمان فوق در روزهای دیگر تردد تریلر ممنوع است./ل
برچسب ها: هراز ، چالوس ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار