سرپرست تيم ملي بسكتبال اعتقاد دارد براي تورنمنتي كه بيشتر تيم ها با نيروي كامل آمده اند يك هفته تمرين تيم ايران كافي نبوده است.

حسن نوربخش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد وضعيت تيم ملي در ژاپن گفت: بازي اول ما با هند چندان دلخواه نبود و از آن بدتر نيمه اول بازي با قطر كه حتي 19 امتياز نيز از اين تيم عقب افتاديم اما در نيمه دوم جبران كرديم.
وي ادامه داد: بازيكنان ما در كل يك هفته در اردوي تيم ملي بودند و شش بازيكن از اين تركيب جوان هستند به غير از حامد حدادي و ارسلان كاظمي كه معمولا در تيم حضور ندارند، جواد داوري، مهدي كامراني، موسي نبي پور و سامان ويسي را هم نداريم درحالي كه تيم هاي ديگر به جز چين با تركيب تقريبا كامل آمده اند يك هفته تمرين ما براي چنين تورنمنتي به هيچ وجه كافي نبود.
وي با تأكيد بر شرايط خوب جوانان گفت: به هر حال بازيهاي ابتدايي يك تورنمنت براي بازيكناني به اين سن چندان ايده آل نيست اما از حالا به بعد قطعا تيم شرايط خوبي پيدا مي كند.
نوربخش افزود: بعد از 3 پيروزي خوبي كه به دست آورديم ديگر براي بازي با ژاپن هم به فكر باخت نبوديم و اميدوارم با برد ژاپن اين روند برايمان حفظ شود.
سرپرست تيم ملي از گراني كشور ژاپن هم شاكي است و تأكيد مي كند: همه چيز به طرز سرسام آوري در اين كشور گران است و براي هر كاري بايد پول بدهيم براي مثال 2 جلسه استفاده از اتاق بدنسازي هزينه سرسام آوري برايمان به همراه داشت و از هر امكانات ديگري كه استفاده مي كنيم هم پول زيادي از تيم مي گيرند كه از كشوري مثل ژاپن انتظار نمي رود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار