دبیر هیأت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: چهارمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر کشور در بخش آقایان نیز از 25 شهریورماه سال جاری در محل مجموعه تفریحی ورزشی ایستاپ مشهد آغاز شده و تا 3 مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، وحید اثنی عشری اظهار کرد: در این رقابت ها 216 ورزشکار آقا از استان های مختلف کشور به صورت دوره ای و حذفی در قالب 64 گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند و 12 داور درجه یک ملی شامل 10 داور از خراسان رضوی و 2 داور از استان کرمان قضاوت مسابقات را بر عهده دارند.

مسئول برگزاری مسابقات بولینگ و بیلیارد استان اعلام کرد: در پایان رقابت های مذکور 8 بازیکن برتر به اردوی تیم ملی بولینگ و بیلیارد کشور راه می یابند.

اثنی عشری یادآور شد: اولین دوره این مسابقات در شهر مشهد با حضور 206 ورزشکار، دومین دوره در شهر اصفهان و سومین دوره در شهر شیراز هر دو با شرکت 128 بازیکن برگزار شده است.

وی افزود: از 216 ورزشکار شرکت کننده در چهارمین دوره این رقابت ها 65 نفر از خراسان رضوی هستند که 16 نفر از آنان در مراحل قبلی جزو 5 ورزشکار برتر شناخته شدند.

وی با اشاره به مراسم اختتامیه مسابقات رنکینگ اسنوکر آقایان کشور اظهار داشت: این مراسم با حضور هاشم اسکندری رییس فدراسیون متبوع برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز نقدی، لوح تقدیر و جام اهدا خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات بولینگ و بیلیارد استان همچنن از میزبانی مشهد برای برگزاری دومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر بانوان کشور خبر داد و گفت: این رقابت ها از روز 10 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اثنی عشری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مرحله دوم لیگ برتر باشگاه های بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی اواسط ماه جاری برگزار شد که در مراسم اختتامیه از باشگاه های کیوبال مشهد و خشایار که عنوان های اول و دوم را کسب کردند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از برگزاری مرحله سوم لیگ برتر باشگاه های بولینگ و بیلیارد استان در نیمه دوم مهرماه امسال خبر داد.

دبیر هیأت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی با شااره به برگزاری مسابقات رنکینگ ایت بال استان در نیمه ماه جاری اعلام کرد: در این رقابت ها صادق عیدی، مرتضی کامل، یاشین هاشم زاده و میلاد کاشانی به ترتیب مقام های اول تا چهارم را بدست آوردند.

اثنی عشری برگزاری دومین دوره کلاس داوری درجه 2 به یک به مدرسی نصراله جعفری از داوران فدراسیون بولینگ و بیلیارد با حضور 14 نفر از آقایان و بانوان استان و 6 نفر از استان های کشور را از دیگر فعالیت های اخیر این هیأت برشمرد.

برچسب ها: مسابقات ، رنکینگ ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.