آندرانيک تيموريان براي دريافت طلبش از باشگاه تراکتورسازي با مشکل روبه رو است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، آندرانيک تيموريان براي دريافت طلبش از باشگاه تراکتور سازي راه به جايي نخواهد بود تراکتوري ها که از پرداخت مابقي طلب اين بازيکن امتناع مي کنند قصد دارند اين بازيکن را مجبور به اعتراض کنند گويا طلب آندو از تراکتوري ها مبلغ بيش از سقف قرار داد سازمان ليگ است از اين رو دست آندو به جايي بند نيست و در صورت شکايت نه تنها دستش به جايي بند نيست بلکه ممکن است با جريمه هم روبه رو شود با اين حال شنيديم آندو تهديد کرده به فيفا شکايت مي کند از سوي ديگر سياوش اکبرپور براي رسيدگي به بدهي مالياتي اش راهي تبريز شد وي که تصور مي کرد تراکتوري ها مالياتش را پرداخت کردند متوجه شد اين اتفاق رخ نداده است از اين رو مهاجم استقلال راهي تبريز شد تا مسئولان تراکتور مذاکره کند با اين تفاسير به نظر مي رسد او هم مبلغي از تراکتوري ها طلب دارد که هنوز پرداخت نکرده اند.

*جنجال درون دروازه تراکتور
محسن فروزان بازي با گهر را هم از دست داد. دروازه بان تراکتور سازي که به دليل مصدوميت در بازي با ملوان غايب بود بازي با گهر را هم از دست داد گويا اولويرا از اين موضوع ناراضي است و مدعي است با توجه به طول درمان فروزان وي را چند هفته در اختيار نداريم و در آرامش بازي مي کنيم.

از نظر اين مربي عملکرد جنجال برانگيز اين روزهاي فروزان به ضرر تيم است و همان بهتر که او دور باشد او ترجيح مي دهد با اعتمادي و ثابتي کار کند.

مهدي ثابتي اميدوار است در بازي با گهر، دروازه تراکتور سازي را از عقيل اعتمادي پس بگيرد غيبت محسن فروزان به دليل مصدوميت دروازه بان ثابت شد تا کادر فني عقيل اعتمادي را جانشين وي کند ولي اين دروازه بان هم عملکرد خوبي نداشت و اعتراض توني را به همراه داشت از اين رو مهدي ثابتي در پي آن است تا دروازه تراکتور سازي را از او پس بگيرد و بار ديگر دروازه بان فيکس تراکتور شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار