رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور بانوان با نایب قهرمانی تیم همدان در دسته دو به پایان رسید .

   
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور بانوان بزرگداشت شهید ناهید فاتحی گرجو با حضور 22 تیم از سراسر کشور در سالن استاد حسین اعظمی شیراز برگزار شد .
در پایان مسابقات دسته دو تیم کرمان توانست با کسب مجموع امتیاز 127/3 در جایگاه نخست قرار گیرد و تیم های همدان و زنجان به ترتیب با کسب مجموع امتیازات 120/9 , 94/05 عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
تیم های مرکزی , گلستان , آ.غربی , کهکیلویه و بویراحمد , کیش و خوزستان به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند .
در نتایج نفرات برتر چهار وسیله دسته دو نیز موازنه ملیکا چهاردولی از همدان سوم شد در پرش خرک نیز مریم خوش نیت از همدان به مدال برنز دست یافت.
همچنین دو كشتی گیرهمدانی با قرار گرفتن در تركیب اصلی تیم منتخب دانشجویان به مسابقات كشتی آزاد دانشجویان جهان اعزام می شوند.
، تركیب تیم ملی كشتی آزاد دانشجویان ایران برای حضور در مسابقات جهانی فنلاند اعلام شد.
براساس اعلام كادر فنی، محمد سلطانی در وزن 55 كیلوگرم و میثم مصطفی جوكار84 كیلوگرم هر دو از همدان در تركیب تیم منتخب دانشجویان كشورمان برای حضور در رقابت های جهانی قرار گرفتند.
تیم منتخب كشتی آزاد دانشجویان كشورمان هفتم مهرماه امسال برای شركت در مسابقات كشتی دانشجویان جهان به فنلاند اعزام می شود.
این مسابقات از نهم تا 16 مهر برگزار می شود.
همچنین آخرین مرحله اردوی تیم ملی پسران جهت حضور در رقابت های قهرمانی اسیا از امروز در تهران آغاز می شود.
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی ویژه رده سنی جوانان ونوجوانان با حضور ورزشکاران دعوت شده به این بخش از امروز در مجموعه ورزشی شیرودی به مدت 15 روز برگزار می شود.
بر این اساس،این اردو در دو اسلحه اپه وسابر جهت حضور پرقدرت در رقابتهای قهرمانی اسیا در اندونزی انجام می شود که در اسلحه اپه سامان ازادیان از همدان حضور دارد.
رقابت های جوانان ونوجوانان شمشیربازی قهرمانی اسیا به میزبانی بالی اندونزی از 10 مهرآغاز و تا هفدهم ادامه دارد./ع
برچسب ها: نایب ، قهرمانی ، ژیمناستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.