وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه جشنواره کریمه اهلبیت گفت : دنیای استکبار برای حمله به اسلام از هر ابزاری استفاده می کند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، آقای حسینی امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره کریمه اهلبیت/ با ابراز تأسف از جهالت و نادانی دشمنان اسلامی در ساخت فیلم موهن ساحت قدسی پیامبر(ص) گفت : آن چیزی که در این حادثه تلخ موجب خشنودی است اتحاد و همبستگی همه مسلمانان جهان در برابر دشمن واحد است .
وی تصریح کرد : اگر دیگران از ابزار رسانه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند ما هم باید با استفاده از همین ابزار پاسخگوی کوبنده ای به آنها باشیم.
آقای حسینی همچنین با بیان اینکه با ساخت این فیلم موهن عواطف و احساسات بیش از 5/1 میلیارد مسلمان در سراسر جهان جریحه دار شده است گفت : از جامعه هنری انتظار می رود با ساخت برنامه هایی در خصوص حضرت محمد (ص) پاسخ کوبنده ای به مدعیان حقوق بشری بدهند که با توهین به پیامبر اسلام باعث جریحه دار شدن عواطف مسلمانان می شوند.
وی در این باره افزود : همه هنرمندان و متولیان هنری و فرهنگی از این پس در مباحث جشنواره ای و دیگر رشته های هنری با سخت و تولید آثار فاخر هنری در خصوص چهره تابناک حضرت محمد پاسخگوی این هتک حرمت خواهند بود./ع
برچسب ها: قم ، اهانت ، دشمنان ، پپامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.