استاندار چهارمحال و بختیاری، با اعلام رضایت از برگزاری هفته هنر این استان گفت: هفته هنر استان چهارمحال و بختیاری، قابلیت برگزاری در كشورهای مختلف جهان را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی افزود: هنر و فرهنگ استان چهارمحال و بختیاری، می تواند به مردم سراسر جهان معرفی شود.

وی تصریح كرد: استانداری چهارمحال و بختیاری، همكاری لازم برای برگزاری جشنواره هفته هنر استان در سطح بین الملل را دارد.

به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری؛ هفته هنر این استان، ظرفیت مطلوبی را برای معرفی دستاوردهای هنری استان فراهم كرده است.

عنابستانی گفت: چهارمحال و بختیاری، پایتخت زیبایی های ایران است و هنرمندان در ارائه زیبایی های این استان به مردم كشور، رسالت بزرگی برعهده دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استقبال مردم از برنامه های هفته هنر چهارمحال و بختیاری نشان از ظرفیت بالای هنر این استان است.

به گفته وی،استقبال هنرمندان در ارائه و معرفی آثار هنری خود به مردم در هفته هنر نیز نشان از ارتباط دو سویه هنرمندان نسبت به برگزاری این گونه برنامه هاست.

جشنواره هفته هنر استان چهارمحال و بختیاری، به عنوان دوازدهمین استان كشور، شنبه شب در محل فرهنگسرای نیاوران تهران، با حضور هنرمندان و مسئولان كشوری و استانی گشایش یافت.

در این جشنواره، 200 اثر فاخر، در بخش هنرهای تجسمی و هنرهای دستی، در 12 غرفه در بخش نمایشگاهی، ارائه شده، و از 25 تا 29 شهریورماه، میزبان علاقمندان می باشد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.