مهاجم تيم صبا باتري اظهار داشت: در مقابل نفت تهران بازي سختي خواهيم داشت اما به طور حتم با تمام قدرت ظاهر مي شويم.

بهمن طهماسبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازي خوبي را مقابل  تيم تازه ليگ برتري گهر درود انجام داديم و خوشبختانه موفق به كسب سه امتياز بازي  نيز شديم و از لحاظ روحي و رواني  در شرايط خوبي قرار داديم و آماده ي بازي با تيم قدرتمند نفت تهران مي شويم.

وي ادامه داد:  پس از يك روز استراحت تمرينات آمادگي خود را آغاز كرده ايم و بازيكنان براي پيروزي  مقابل نفت تهران  بسيار با انگيزه هستند و يكدل و هم قسم شده ايم تا سه امتياز بازي را كسب كنيم و در جدول رده بندي  جايگاهمان را ارتقاء  دهيم.

طهماسبي تصريح كرد:  تيم نفت تهران  از بازيكنان بسيار با تجربه  و حرفه اي تشكيل شده است و در رقابت هاي ليگ يازدهم  قابليت و شايستگي  هاي بسياري را نمايش داده اند از اينرو بازي سختي در مقابل اين تيم پيش رو داريم.

وي افزود: حضور مربي  بزرگ وحرفه اي  همچون  ابراهيم زاده به روي نيمكت  قدرت تيم نفت تهران را به نسبت گذشته افزايش داده ضمن اينكه نفت تهران تيم ريشه دار و قدرتمند است و  حريفي جدي براي ساير تيم ها ما محسوب مي شود.

مهاجم تيم صبا باتري خاطر نشان كرد:  توجهي به شرايط  تيم نفت تهران نمي كنيم و بازي هميشگي خودمان را مقابل نفتي ها ارائه مي دهيم و به طور حتم بر پيروز ميدان مي شويم./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار