حوزویان و نخبگان با تبیین سیره نبوی می‌توانند پاسخ دندان‌شکنی به توهین‌ها دهند و در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان این مطلب گفت: اگر چهره واقعی اسلام و پیامبر اکرم (ص) در سطح جهان شناخته شود قطعا کسی جرات توهین را به خود نخواهد داد.

معبودی افزود: با برنامه‌ریزی باید به مراکز علمی و دانشگاهی جهت داد تا در مسیر درستی گام برداشته و برای شناساندن پیامبر و اهل بیت(ع) اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه باید ابعاد مختلف دین مبین اسلام در سطح جامعه شناسانده شود،تصریح کرد: دشمن از قدرت اسلام در برابر اعتقاداتشان می‌ترسد و به همین خاطر با برنامه‌هایی ابتر به دنبال زیر سوال بردن اعتقادات و ارزش‌های مسلمانان است هرچند در این رابطه قطعا به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به ضرورت همدلی مسلمانان در برابر توطئه‌ها اشاره کرد و ادامه داد:جهان اسلام در کنار یکدیگر قادر به خنثی‌سازی هجمه‌ها هستند هرچند شاید سردمداران برخی کشورهای اسلامی دست‌نشانده غرب بوده و مانع این همدلی شوند.

معبودی خاطرنشان کرد: اراده خداوند بالاتر از این اقدامات بوده و قطعا مکر دشمن به خود بازمی‌گردد چراکه این وعده الهی است./س
برچسب ها: حوزوی ، تبیین ، سیره ، نبوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.