سرپرست هیأت بوکس خراسان رضوی گفت: به منظور شناسایی افراد مستعد در این رشته ورزشی مربیان زبده را به روستاها و شهرستان های استان اعزام می شوند.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، قدیر توانا در نوزدهمین نشست خبری از سری نشست های خبری هیأت های ورزشی استان اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان هیأت بوکس استان و مربیان فعال این عرصه، طرح استعدادیابی در سطح خراسان رضوی اجرا می شود. وی افزود: پس از شناسایی افراد توانمند، در محل آکادمی بوکس استان آموزش های لازم به آنان ارائه خواهد شد.
وی با بیان این که روزانه حدود 190 نفر در چهار نوبت توسط دو مربی دانش آموخته و دارای مدارک معتبر رشته بوکس در محل سالن بوکس مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد آموزش داده می شوند، بیان کرد: علاوه بر این 12 باشگاه نیز به صورت رسمی در مشهد و حدود 30 باشگاه در شهرستان هایی همچون طرقبه، تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر، قوچان، تایباد، چناران و گلبهار یه فعالیت در رشته بوکس مشغولند.

سرپرست هیأت بوکس خراسان رضوی میزان مراجعه علاقه مندان به هیأت بوکش برای آموزش این رشته ورزشی قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: بر این اساس درصدد افزایش باشگاه ها در سطح استان، اعزام مربی و داور به شهرستان های مختلف و همچنین برگزاری کلاس مربیگری به منظور توانایی پاسخگویی مناسب به خیل افراد متقاضی یادگیری این ورزش هستیم.

توانا افزود: با اعلام غیر رسمی، تاکنون 38 نفر در کلاس های مربیگری نام نویسی کرده اند که این امر نشان دهنده علاقه افراد به ورزش بوکس است.

وی در ادامه گفت: در این راستا از افراد تحصیلکرده متقاضی کلاس داوری درجه 3 ثبت نام شده که پس از گذراندن دوره و آزمون به جرگه داوران آیواز (ستاره دار) می پیوندند./ع

برچسب ها: مربی ، بوکس ، استعدادیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید علی دوست
۱۲:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
بی زحمت تاریخ ثبت نام کلاس مربیگری را برای فریمانم بفرستید باتشکر