فرماندار گناباد از انعقاد قرارداد 100 درصد تسهيلات ابلاغي طرح توسعه بخش كشاورزي با بانك عامل در اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد صفايي در جلسه كارگروه توسعه بخش كشاورزي شهرستان با اعلام اين خبر اظهار داشت: حدود پنج هزار و 900 نفر از مردم شهرستان براي شركت در اين طرح اقدام به ثبت نام كرده اند.

وي افزود: تمامي طرح هاي ارايه در حوزه آب و خاك، آبخيزداري، باغباني، زراعت، شيلات، صنايع تبديلي، مكانيزاسيون و دامپروري پس از ارسال به دبيرخانه كارگروه و تاييد كميته فني، براي دريافت تسهيلات به بانك عامل معرفي شدند.

فرماندار گناباد گفت: براي اين طرح ها 407 ميليارد و 105 ميليون ريال اعتبار مصوب شده است.

صفايي يادآور شد: تاكنون 619 طرح با اعتباري بالغ بر 274 ميليارد و 559 ميليون ريال به بانك معرفي شده كه از اين ميان يارانه 295 طرح با اعتباري بالغ بر 58 ميليارد و 423 ميليون ريال به تصويب بانك عامل رسيده است.

وي اضافه كرد: از مجموع طرح هاي مصوب نيز تاكنون قسط اول تسهيلات 221 طرح با اعتباري بالغ بر 46 ميليارد و 639 ميليون ريال آزاد شده است.

فرماندار شهرستان گفت: علاوه بر طرح هاي يادشده، براي كاشت سماق در دو هزار و 50 هكتار از اراضي شيب دار منطقه سياه كوه شهرستان برنامه ريزي شده است.

صفايي اظهار اميدواري كرد: به استناد صورت جلسه ستاد اجرايي كارگروه توسعه استان واگذاري اين اراضي به واجدان شرايط به زودي آغاز شود./ع

ابوعطا

برچسب ها: متقاضی ، تسهیلات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.