مسئول حوزه صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: 25 محصول واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در این استان از محل اعتبارات نوسازی و تجدید ساختار صنایع به مرحله اخذ استاندارد ملی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران گرگان ،رضا مسلمی عقیلی اظهار داشت: این اعتبارات که به منظور ارتقاء بهره وری و کیفیت واحدهای صنعتی اختصاص یافته بود در جهت ارتقا بهره وری و اخذ استاندارد محصول، خصوصا برای واحدهایی که مشمول استاندارد اجباری بودند، هزینه شد.

به گفته وی، شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان طی هماهنگی های انجام شده با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و با برگزاری جلسات متعدد، نسبت به شناسایی واحدهای نیازمند استاندارد و اولویت بندی آنها برای اخذ استاندارد ملی محصول اقدام کرد.

مسلمی عقیلی یادآور شد: این شرکت در نظر دارد پس از اخذ اعتبارات جدید و در راستای انجام ماموریت های خود در حوزه صنایع کوچک و کمک به ارتقاء کیفیت محصولات واحدهای تولیدی، این طرح را برای800 محصول صنعتی استان که نیازمند اخذ استاندارد ملی می باشد، اجرا کند.

در استان گلستان تعداد 22 شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت بالغ بر 1500 هکتار وجود دارد که قریب به 450 واحد تولیدی بهره بردار در این شهرکها و نواحی صنعتی فعالیت می کنند./ع

برچسب ها: شهرکهای ، صنعتی ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.