مدیر روابط عمومی شهرداری شهركرد، از تشكیل هیأت عالی حمایت از سرمایه گذاری و امور مشاركت های این نهاد و سازمان های تابعه، به منظور فراهم نمودن الگوی كارآمد در تأمین منابع مالی مستمر و پایدار شهری خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  

بهروز محمدپور دهكردی با اعلام این خبر ، با اشاره به تصویب شیوه نامه این هیأت در شورای اسلامی شهركرد، اظهار داشت: سیاست های كلی شهرداری شهركرد در حوزه سرمایه گذاری و مشاركت ها بررسی و چشم انداز روشنی در این موضوع، به زودی ارائه می شود.

وی، روان سازی ورود بخش خصوصی به پروژه های شهری، استفاده از روش های نوین منابع مالی، جذب و جهت دهی سرمایه های خرد در راستای مشاركت شهروندان در مدیریت شهری، جلوگیری از فرار سرمایه های مردمی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را از اهداف تشكیل این هیأت عنوان كرد و افزود: شهردار، معاون اداری و مالی شهردار، دبیر هیأت، دو كارشناس حقوقی و اقتصادی از شهرداری، نماینده معاون عمرانی استانداری و چهار عضو شورای شهر از اعضای این هیأت هستند.

محمدپور دهكردی، با تأكید بر لزوم گسترش مشاركت و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه عمران شهری، ادامه داد: اختیارات حوزه تصمیم گیری به هیات عالی سرمایه گذاری واگذار شده تا از حركت بدون برنامه ریزی در شهرداری جلوگیری شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری شهركرد ادامه داد: مشاركت مردمی در اجرای طرح ها از راهكارهای تمركززدایی و كاهش تصدی گری است و این مهم، زمینه بهره گیری از ظرفیت های موجود و پتانسیل های بخش خصوصی برای شهرداری را فراهم می كند.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری شهركرد؛ با فراهم شدن زیرساخت ها یكی از دغدغه های امروزی مدیران شهری كه ایجاد درآمد پایدار و ارتقاء سطح درآمد سرانه شهروندان می باشد، برطرف می شود. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.