مدیرعامل شركت پادتن گستر ایثار زرندیه گفت: نخستین واحد تولیدی كیت های تشخیص طبی به روش گاما در خاورمیانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان افتتاح می شود.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک سروری با اشاره به اینكه بستر لازم برای اجرای هفت پروژه دانش بنیان توسط این شركت فراهم شده است، افزود: ایرانی بودن، كیفیت بالا و قیمت مناسب كیت های تشخیص طبی گاما، موجب تبدیل آن به یكی از محصولات بی نظیر در این زمینه شده است.

وی بیان كرد: این شركت در سال 84 در زمینه تحقیق و تولید دانش بنیان انواع كیت های تشخیصی و آنتی بادی شروع به فعالیت كرد و در سال 87 موفق به بهره برداری شد.

سروری اظهار داشت: این مجموعه موفق به كسب مجوزهای قانونی و كیفی نظیر پروانه بهره برداری و گواهینامه ایزو شده است.

وی با اشاره به اینكه شركت پادتن گستر ایثار با حدود 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم كرده است، گفت: با حمایت دولت و پایان بخش های تكمیلی زمینه اشتغال 100 نفر فراهم خواهد شد.

وی اظهار امیدواری كرد: در سالی كه به فرموده مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده با پشتوانه دانش فنی متخصصان ایرانی در دستیابی به دانش بومی گام برداشته و سهمی كوچك در اعتلا و توسعه میهن اسلامی داشته باشیم./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.