مریم صدرالادبایی در بخش وبلاگ خبر انلاين نوشت:کامران دانشجو سخنان جالب و البته معنا داری راجع به رسانه های اصلاح طلب گفت ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  کامران دانشجو در همایش معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور امروزحرف های جالبی زد. او که گویا دل پردردی از برخی رسانه ها دارد در ابتدا با انتقاد از عملكرد برخي رسانه‌هاي داخلي، گفت:‌ به عنوان مثال در موضوع حذف دختران در كنكور91 ، اگرچه وزارت علوم و سرپرست سازمان سنجش در اين باره آمارها را اعلام كردند ولي باز برخي بلندگوها دنبال اين هستند كه از ما نمره كم كنند.

اما او به همین جابسنده نکرد وسخنان جالب و البته معنا داری راجع به رسانه های اصلاح طلب گفت وي خطاب به رسانه‌ها گفت: هرچي مي‌خواهيد تيتر بزنيد، تيترهايتان اگر شرقي باشد مي‌دانيم كه سياست غربي داريد و مي‌خواهيد تيتر اعتمادي بزنيد در حالي كه مردم به شما اعتماد نمي‌كنند چرا كه سابقه‌تان معلوم است.
و البته نمی دانیم این که در صحبت و انتقاد وزیر علوم از دو روزنامه اصلاح طلب نام برده شود آن هم نه واضح و آشکار بلکه در لفافه و با زبان کنایه را باید پای تیز هوشی وزیر گذاشت یا تصادف روزگار!

برچسب ها: وزیر ، علوم ، مریم ، صدرالادبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار