همايش «وحدت و انسجام ملی جوانان ايرانی» به‌ همت گروه مشاوران جوان استانداری لرستان با حضور نخبگان لرستانی در رشته‌های مختلف ورزشی، قرآنی، هنری و علمی و پژوهشی به‌مدت يك روز در سالن آموزش و پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، كارگروه‌هايی از جمله رسانه و فرهنگ، سياسی، پيشرفت و عدالت، اجتماعی، دانشگاهيان، نخبگان و جوانان تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان در بخش ديگری از اين همايش نمايندگانی از هيئات مذهبی، اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، طيف ورزشكاران حضور و پاسخگوی سؤالات شركت‌كنندگان شدند و در ادامه اين همايش دبير اجرايی اين همايش و مشاور استاندار لرستان در امور جوانان مباحثی در خصوص اهداف برگزاری اين همايش ملی را ارائه دادند.

در این همایش نمایندگان هیات های مذهبی، اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش‌آموزان، جامعه ورزشكاران، دانشگاه و مراكز آموزش عالی به سووالات شركت‌كنندگان پاسخ دادند.

بیكاری و نبود فرصت های شغلی مناسب در لرستان، عدم حمایت از نخبگان، عمل نكردن به وعده ها، اجرایی نشدن برخی مصوبات سفر هیات دولت به لرستان و مشكل دریافت تسهیلات بانكی از جمله مسایل و مشكلات طرح شده توسط نخبگان جوان استان لرستان در این همایش بود.

در ادامه، حبیب الله دهمرده،استاندار لرستان با بیان این که جوانان لرستاني در عرصه هاي مختلف در کشور موفقيت هاي زيادي کسب کرده اند، افزود: اين جوانان در عرصه هاي ورزشي، علمي، اجتماعي و سياسي در کشور خوش درخشيدند.

وي با اشاره به رسيدگي به مشکلات جوانان اظهار داشت: از ظرفيت جوانان نخبه در راستاي توسعه استان استفاده می شود.

همچنین، حسن صیدخانی، دبیر اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در این همایش، با بیان این که تا کنون همایش هم اندیشی جوانان نخبه در بیش از 20 استان کشور برگزار شده است و خوشبختانه نتایج مطلوبی از برگزاری این همایش تا کنون به دست آورده ایم، عنوان کرد: در این راستا ما به دنبال کار نمایشی نیستیم بلکه به دنبال انجام کارهایی به صورت کاربردی هستیم/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.