"ميت رامني" در يک جلسه محرمانه ، طرفداران اوباما را قربانيان وابسته به دولت توصيف کرد که از ماليات فرار مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون پرس تي وي ، "ميت رامني" نامزد جمهوريخواهان آمريکا با  بي اهميت خواندن  47 درصد از مردم آمريکا که طرفدار اوباما هستند ،  جنجال جديدي در مبارزات انتخاباتي اين کشور ايجاد کرده است.
وي گفت:« 47 درصد مردم که به اوباما راي مي دهند ، به دولت وابسته هستند .آنها خود را قرباني مي دانند و معتقدند که دولت مسئول مراقبت از آنهاست .اين افراد  ماليات نمي دهند. يعني 47 درصد آمريکايي ها ماليات نمي دهند.اين در حالي است که اوباما درباره کاهش ماليات صحبت مي کند.از اين رو من وظيفه من نيست که نگران اين عده از مردم باشم.من هرگز در صدد بر نمي آيم که آنها را متقاعد کنم خودشان بايد مسئول زندگي شان باشند.کاري که من بايد بکنم اين است که پنج تا ده درصد طبقه مياني جامعه را که مستقل هستند ، قانع کنم.»
رامني اين سخنان خود را در يک جلسه محرمانه جمع آوري کمک هاي انتخاباتي ايراد کرده   اما نوار آن به دست يک نشريه آمريکايي  افتاده و منتشر شده است.
ستاد انتخاباتي اوباما نيز به سرعت از اين فرصت بهره برداري و تصريح کرد  به همين دليل رامني ميلياردر  مناسب پست رياست جمهوري آمريکا نيست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار