رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی از پذیرش فیلم كوتاه عروس جمعه ساخت هنرمند جوان كهگیلویه دربخش بین الملل جشنواره فیلم كوتاه تهران خبر داد.

'آزاد خردمند' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج اظهار داشت: فیلم كوتاه داستانی عروس جمعه ساخته محمد سلیمی راد در بین 25 فیلم كوتاه برتر به عنوان نماینده ایران در بخش بین الملل جشنواره فیلم كوتاه تهران پذیرفته شد.
وی گفت: این فیلم در جشنواره منطقه ای فیلم دنا در بخش داستانی حایز رتبه برتر، تندیس و جایزه این جشنواره شده بود.
خردمند تصریح كرد: عروس جمعه با بررسی هیات كارشناسی جشنواره فیلم كوتاه تهران به عنوان نماینده ایران به همراه47 فیلم دیگر در بخش بین الملل با آثار 46 كشور جهان رقابت می كند.
وی با اشاره به اینكه این فیلم با نگاهی به مشكلات زندگی عشایرساخته شده است بیان كرد: این هنرمند جوان با فیلم مستند عقد آسمونی در جمع 32 فیلم بخش ملی جشنواره بین المللی نیز حضور خواهد داشت.
خردمند اضافه كرد: فیلم مستند عقد آسمونی در جشنواره منطقه ای سال گذشته (لیان) كه در بوشهر برگزار شده بود، عنوان بهترین فیلم مستند و بهترین صدا را از آن خود كرد و مجوز حضور در جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران را به دست آورد.
وی افزود: محمد سلیمی هنرمند متعهد ورییس انجمن فیلم و عكس شهرستان كهگیلویه است كه دارای چند اثر و فیلم كوتاه در زمینه های اجتماعی و دفاع مقدس است.
سلیمی راد دارای مدرك كارشناسی رشته سینما فارغ التحصیل از دانشگاه هنر بوشهر است./س
برچسب ها: فیلم ، عروس ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.