سرپرست جديد كميته شناي آبهاي آرام گفت: متاسفانه گذشتگان، اين رشته را به ورطه نابودي كشاندند.

محمد علي سادات منصوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه با توجه به اينكه  مدت زيادي است كه اين رشته فعاليت چنداني ندارد به همين دليل بازگشت به شرايط قبلي كار آساني نيست.
 
وي گفت: پيش از اين با برگزاري رقابت هاي ليگ برتر 8 تيم به نمايندگي از استانهاي ساحلي در اين بازيها حضور پيدا كردند اما متاسفانه گذشتگان اين رشته را نابود كردند و در حال حاضر برنامه اي براي پيگيري و برگزاري  وجود ندارد.

 افزود: با توجه به اينكه  دراين مدت هيچ مسابقاتي برگزار نشد به همين دليل ما اميدواريم تا در نيمه دوم سال رقابت هاي قهرمان كشوري اين رشته را برگزار كنيم و از اين طريق نظرات حاضر در تيم ملي را گزينش كنيم.
 
وي تصريح كرد: باتوجه به فرا رسيدن فصل سرما ما در نظر داريم تا اين رقابت ها را در يكي از استان هاي جنوبي برگزار كنيم و پس از انتخاب نفرات ماخر در تيم ملي آنها را براي حضور در مسابقات  مختلف حفظ كنيم.
 
سادات منصوري خاطر نشان كرد: البته با توجه به اينكه فعاليت در اين رشته طوري است كه شناگران بايد مسافت هاي چند كيلو متر را در دريا طي كنند به همين دليل تحمل اين سختي ها براي هر شخصي پذيرفته نيست و به همين دليل ما در نظر داريم با اهداء جوايز شرايطي را ايجاد كنيم كه ورزشكاران بيشتري را براي فعاليت در رشته هاي آبهاي آزاد جذب كنيم و همچنين به دنبال اين هستيم كه شرايط موجود را ترميم و بازسازي كنيم تا شناگران به روزهاي اوج خود باز گردندند.
 
وي در پايان اظهار داشت:  همچنين با توجه به اينكه پيش ازبرنامه ها به خوبي پيگري نشده است به همين دليل ما در نظر داريم پس از بررسي هاي نهايي برنامه تيم ملي براي حضور در ميادين برون مرزي را تدوين كنيم./مح
برچسب ها: سرپرست ، موجود ، شنای ، آبهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار