بنا به گزارشي که به تازگي منتشر شده است، مصرف شديد الکل در ميان سربازان آمريکايي به 47 درصد رسيده است که نشان دهنده بي نتيجه بودن اقدامات دولت آمريکا براي کاهش ميزان شديد مصرف مواد مخدر و مشوربات الکلي در ميان سربازان آمريكايي است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نيويورک تايمز؛ بر اساس گزارشي که توسط موسسه مديسين آمريکا واحد آکادمي ملي علوم اين کشور منتشر شده است، مصرف سنگين مشروبات الکلي سنتي پذيرفته شده در ميان ارتش آمريکا است.

48درصد از سربازان آمريکا به شدت الکل مصرف مي‌کنند

بر اساس اين گزارش، در سال 2008 حدود 20 درصد از سربازان آمريکايي حاضر در جنگ مصرف شديد الکل داشتند، درحالي که اين ميزان در ،1998 35 درصد بود که در سال 2008 به 47 درصد رسيده است.

سوءمصرف مسکن‌هاي پزشکي توسط سربازان

اين گزارش مي‌افزايد درحالي که ميزان سوءاستفاده مواد مخدر کاهش يافته است، اما ميزان سوءاستفاده از داروها، بويژه مسکن‌هاي مخدر بسيار افزايش يافته است. بنا به گزارشات 11 درصد سربازان فعال در سال 2008، مصرف بالاي داروهاي مسکن داشته‌اند. اين ميزان در سال 2002 تنها 2درصد بود.

سوءمصرف دارو در ارتش آمريکا بيشتر از شهروندان اين کشور است

سوءمصرف دارو در ميان سربازان نسبت به مردم عادي به سرعت در حال افزايش بوده و احتمال مي‌رود اين ميزان از استعمال مواد مخدر غيرقانوني مانند ماريجوانا و کوکايين بيشتر باشد.

مصرف شديد الکل بخشي از فرهنگ ارتش آمريکا

بر اساس اين گزارش، الکل بخشي از فرهنگ ارتش آمريکا بوده و آکادمي ملي علوم آمريکا، از ارتش آمريکا خواسته است تا قوانيني در محدوديت سني مصرف الکل، کاهش فروش الکل در پايگاه‌هاي نظامي و کاهش زمان عمليات‌هاي سربازان وضع کند.

سوء مصرف مواد مخدر و الکل عامل اصلي خودکشي در ميان سربازان

بنا به گفته پزشکان، سوءمصرف مواد مخدر و الکل در ميان سربازان يکي از عوامل اصلي افزايش ميزان خودکشي در ميان سربازان وظيفه و کهنه‌سربازان آمريکايي است.

برچسب ها: گزارش ، الکل ، سرباز ، آمریکا ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار