فيلم‌هايي سينمايي در حال اكران پس از يكماه نمايش فروشي 3 ميليارد و دويست و شصت ميليون توماني را براي سينما رقم زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران فيلم‌هاي سينمايي در حال  اكران روزهاي گذشته فروشي متوسط را سپري كردند.

با توجه به پايان يافتن تعطيلات تابستاني و همچنين بازگشايي مدارس شايد فيلم‌هاي سينمايي اندكي كاهش فروش و همچنين افت مخاطب نيز داشته باشند.

                 
فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" كه روز جمعه فروشي 80ميليون توماني را سپري كرده بود پس از تعطيلات روز شنبه فروشي 36 ميليوني را سپري كرد.اين فيلم پس از 29 روز نمايش و همچنين باداشتن 34 روز نمايش مجموع فروش خود را در تهران به 2 ميليارد و پانصد ميليون تومان رسانيد و در شهرستان نيز از فروش قابل توجهي برخوردار است اين فيلم پس از يك ماه نمايش همچنان صدرنشين گيشه‌هاي سينمايي است و توانسته مخاطبان بسياري را به سالن‌هاي سينمايي بكشاند.

                 
فيلم سينمايي "تو و من" به كارگرداني "اصغر بانكي" دومين فيلم پرفروش گيشه‌هاي سينمايي است كه در آن "محمدرضا گلزار" و الناز شاكردوست به ايفاي نقش  پرداخته‌اند.
اين فيلم با داشتن 23 سالن سينمايي و 9 روز نمايش و همچنين فروش 11 ميليون توماني خود  در روز شنبه توانست مجموع فروش خود را به 170 ميليون تومان برساند.

                           
فيلم سينمايي "ضد گلوله" به كارگرداني مصطفي كيايي و بازي "مهدي هاشمي" نيز اين روزها از فروشي قابل قبول برخوردار است.
اين فيلم با داشتن 20 سالن سينمايي و 30 روز نمايش روز شنبه فروشي 9 ميليون توماني را پشت سر گذاشت و پس از يكماه نمايش مجموع فروش خود را به پانصد ميليون توماني رسانيد.

               

فيلم سينمايي "بي‌خداحافظي" نيز ضعيف‌ترين فيلم سينمايي در حال اكران است.
اين فيلم با داشتن 17 سالن سينمايي و 30 روز نمايش روز شنبه فروشي 3 ميليون توماني را تجربه كرد و مجموع فروش خود را به 260 ميليون تومان رسانيد.
گرچه اگر نگاهي به فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران بيندازيم به جز "كلاه قرمزي و بچه ننه" كه توانست از فروش قابل توجهي برخوردار و مخاطبان خودر ا به گيشه‌هاي سينمايي بكشاند.
ديگر فيلم‌ها در جذب مخاطب موفق نبودند.
در فيلم‌هاي در حال اكران بازيگراني چون محمدرضا فروتن،رضا صادقي، محمد رضا گلزار، چهره‌هاي نامي سينما و موسيقي به چشم مي‌خورند اما نتوانستند مخاطب را ترغيب به سينما رفتن كنند./ه

برچسب ها: سینما ، اکران ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار