"فاضل جمشیدی" و "حسین پرنیا" به رادیو فرهنگ می آیند

فاضل جمشیدی (خواننده) و حسین پرنیا (آهنگساز و نوازنده سنتور) به شباهنگ جمعه 31 شهریور می آیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛برنامه زنده شباهنگ جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ تا 22 علاقه مندان به موسیقی را به محفل گفتگو با فاضل جمشیدی (خواننده) و حسین پرنیا (آهنگساز و نوازنده سنتور و سرپرست گروه همایون) دعوت می کند.
آغاز فعالیت حرفه ای فاضل جمشيدي از دهه 70 شروع شد. در گروه ها و ارکستر های مختلفی به خوانندگی پرداخت. هم آوايي در ارکستر موسیقی ملی، گروه موسیقی درویش، گروه موسیقی همساز، گروه موسیقی نوای دل، گروه موسیقی وزیری، گروه موسیقی محجوبی، گروه موسیقی نیریز، گروه موسیقی صبا و... از این جمله اند.
 سالها افتخار همراهي با ارکستر موسيقي ملي ايران دارد كه سرپرستي و رهبري آن با فرهاد فخرالديني بود، حضور بعنوان خواننده آواز موسيقي سنتي ايران در اين اركستر بزرگ، از افتخارات دوران هنري اش بحساب مي آيد.
حسين پرنيا آهنگساز و نوازنده سنتور و سرپرست گروه همايون است. او آهنگسازي كاست‌هاي متعددي از قبيل تحرير خيال، رقص آشفته، رسواي‌ عشق، گذرعمر، ياد ‌براي خرابه‌هاي تخت‌ جمشيد و چند اثر بي‌كلام را در كارنامه‌ي هنري خود به ثبت رسانيده است.
شباهنگ برنامه ای ویژه موسیقی است که با همکاری رضا ملکوتی، دانیال معنوی، محمد جواد بشارتی، محمد جواد هاشمی و سید کاظم میرقاسمی و با گویندگی ، فاطمه رکنی تهیه و اجرا می شود.
شباهنگ را جمعه ها از رادیو فرهنگ روی موج اف ام 106 بشنوید./ه
برچسب ها: فاضل ، جمشیدی ، حسین ، پرنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار