اهانت اخیر به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) در قالب ساخت و انتشار فیلمی ضد اسلامی و انسانی در ایالات متحده آمریکا،نشانه‌ای دیگر از كينه‌توزی عميق و هدفمند دشمنان اسلام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛اهانت اخیر به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) در قالب ساخت و انتشار فیلمی ضد اسلامی و انسانی در ایالات متحده آمریکا، نشانه‌ای دیگر از كينه‌توزی عميق و هدفمند دشمنان اسلام و ادامه زنجيره‌ای پليد و سازمان یافته، از جمله اقدامات موهن سلمان رشدي، كاريكاتوريست دانماركي، كشيش‌هاي آمريكاييِ، آتش زدن قرآن و ده‌ها فيلم ضد اسلامی ساخته شده توسط وابستگان کور و کر به صهيونيست‌ها است که با حمایت پنهان و پیدای صهیونیسم بین‌الملل و ایادی دست پرورده آن، به وقوع پیوسته است.
در حالی که احترام به باورها، ادیان الهی، کتب مقدس و شخصیت‌های بزرگ و نمادهای برجسته مذهبی، شرط لازم برای همزیستی مسالمت‌آمیز انسانها و پیروان ادیان آسمانی و الهی است، چند سالی است که نوک پیکان حملات دشمنان صلح، انسانیت و معنویت ، متوجه وجود تابناک و مقدس پیامبر بزرگ اسلام(ص) شده و احساسات پاک و عواطف سرشار از شور و شعور بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان را جريحه‌دار نموده است.
جاي بسي شگفتي است در کشوري که خود را پرچمدار دفاع از حقوق انساني مي داند و به اين واسطه لشگرکشي هاي مادي و معنوي متعدد به نقاط گوناگون جهان داشته و دارد، نه تنها اين موضوع تبيين نشده بلکه اينگونه اقدامات موهن  نشانه‌اي از آزادي بيان و انديشه تلقي مي شود .
مديران و کارکنان مرکز سيمافيلم در جهت اعلام مراتب محبت قلبي خود نسبت به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص)،‌انزجار خود را نسبت به اين اقدام هتاکانه و تلاش مذبوحانه و سخيف اعلام مي دارند .
بی گمان اين‌گونه اقدامات نفرت‌انگیز و ضد بشری ، که از جهالت، کینه، خامی و تعصبات کور و تفرقه افکن و اسلام هراسی روز افزون سرچشمه می‌گیرد، نمي‌تواند پيام مودت، رحمت، صلح و دوستي اسلام برای همه انسانها در تمامی زمانها را تحت‌الشعاع قرار داده و از عظمت و نورانيت نبوت پيامبر اسلام(ص)، ذره‌ای بکاهد و یقینا پیام مهر مکتب رسول مهربانی را با سرعتی بیشتر، در شرق و غرب عالم خواهد گستراند و موجب اتحاد و نزديکي مسلمانان جهان حول محور نابودي استکبار خواهد شد./ه   
برچسب ها: نگاتیو ، شیطانی ، سندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار