نمایش «ملاقات» به نویسندگی «اریک امانوئل اشمیت» و ترجمه امید راضی به کارگردانی شهاب حسینی و احمد ساعتچیان از دوم مهرماه ساعت 20 به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي نياوران؛ نمایش «ملاقات» داستان فردی را روایت می‌کند که در روزهای آغازین جنگ جهانی دوم نزد‌روانشناس می‌رود و... .
در این نمایش مهدی حسینی بجستانی در نقش افسر گشتاپو، فرانک حیدریان در نقش آنا فروید، احمد ساعتچیان در نقش زیگموند فروید و شهاب حسینی در نقش غریبه داستان به روی صحنه می‌روند.
محمود اکبرشاهی مدیر تولید «ملاقات» است و فاطمه عرب کرمانی دستیار اول کارگردان، پدرام تنعمی طراحی پوستر و بروشور‌،علیرضا ساعتچیان آهنگسازی و منوچهر شجاع طراحی صحنه این اثر را برعهده دارند.
اریک امانوئل اشمیت نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس و فیلسوف فرانسوی است.نوشته‌های او به ۴۳ زبان دنیا منتشر شده و نمایشنامه‌های او در بیش از ۵۰ کشور روی صحنه رفته‌ است.
چندین جایزه تئاتر مولیر فرانسه، جایزه بهترین مجموعه داستان گنکور، جایزه آکادمی بالزاک همراه بسیاری از جوایز فرانسوی و خارجی از جوایز اهداشده به اشمیت است.
نمایشنامه‌هایی از او نظیر «خرده جنایت‌های زناشویی» و «مهمانسرای دو دنیا» و آثاری از مجموعه داستان «گل‌های معرفت» مانند «میلارپا»، «ابراهیم آقا و گل‌های قرآن»، «اسکار و خانم صورتی» و «سوموکاری که نمی‌توانست تنومند شود» همراه چندین رمان دیگر به فارسی ترجمه شده‌اند.
نمایش «ملاقات» دومین تجربه مشترک حسینی و ساعتچیان است آنها پیش از این هم در نمایش «کرگدن» فرهاد آئیش به عنوان بازیگر با هم همکاری داشتند.
نمایش «ملاقات» تا 5 آبان ماه همه روزه ساعت 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.