عضو کميسيون حقوقي و قضايي بر لزوم برخورد با اخلال‌گران فضاي فرهنگي كشور و موزعان بازي‌هاي رايانه‌اي ضدايراني-اسلامي تاكيد كرد.

حجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي نماينده مردم بم در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود بازي‌هاي رايانه‌اي ضد ايراني و ضد اسلامي گفت: اينگونه بازي‌ها ضد ارزشي تماما توسط سودجويان و به صورت قاچاق وارد کشور و اقدام به تکثير آن مي‌شود.

وي در ادامه با بيان اينکه بايد از فعاليت افراد سودجو در گسترش ارزش‌هاي ضد ديني و ملي در فضاي فرهنگي كشور خصوصا در ميان نسل جوان و نوجوان جلوگيري شود، افزود: متاسفانه برخي افراد سود جو که در دام تفکرات امپرياليستي هستند، تلاش دارند تا به فرهنگ غني اسلامي- ايراني ضربه وارد کنند که نيروي انتظامي بايد با جديت، از فعاليت اين افراد جلوگيري و فضا را براي آنان ناامن ساز‌د.

اين عضو فراکسيون روحانيون مجلس در پايان با تاکيد بر اهميت نقش خانواده‌ها در كنترل سرگرمي‌هاي جوانان و نوجوانان خاطر نشان کرد: خانواده‌ها نيز بايد در انتخاب نوع بازي‌هاي رايانه‌اي فرزندان خود اهتمام داشته باشند تا تلاش سازندگان اين بازيها و مهاجمان به فرهنگ غني ايراني- اسلامي در دستيابي به اهداف باطل خود ناکام شوند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اخلال ، فرهنگ ، برخورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار