براساس گزارشات اين انقلاب در بیولوژی، الکترونیک و براي روبات های آینده مورد استفاده قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار دانش های روز باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاریANSA ایتالیا بخش علم و تکنولوژي، نانو موادي که در حال حاضر به هر جنبه ای از زندگی روزمره وارد شده و برای انجام کار در چند سال آینده ادامه خواهد داد، یک انقلاب است که به تازگی آغاز شده است.  
 
این خبری است که از علم نانو بدست می آید و در حال حاضر شروع و درحال جریان است.
 
 امبرتو ورونزي ، رئیس بنیاد سازماندهی که هشت سال در ونیز، در کنفرانس بین المللی "آینده علم".می گوید: " علوم نانو، یکی از متفاوت ترين برای هر جنبه ای از زندگی ما است."  
 
وي ادامه داد: همه چیز از میکرو به نانو تغییر کرده است و این خبر بزرگي است.ما انتظار داریم که جهان در آینده بسیار متفاوت از امروز بوده و این موضوع شایسته انعکاس کامل به نگاهی به آینده و تمدني است که تغییر می کند.''  
 
رفتن به جهان بی نهایت کوچک بسیاری از رشته های علمی را شروع کرده اند، جعل فن آوری های جدید برای تجزیه و تحلیل و پردازش مواد، معماری و فرآیندهای در پایه فناوری نانو، در حال حاضر در اشیاء زندگی روزانه ما وجود دارد.
 
 در حال حاضر رشته های جدید DL آینده، مانند نانو الکترونیک، محیط زیست و انرژی، و همچنین فن آوری هوا فضا و مواد جدید، به سلامت و ایمنی در حال ظهور است.



 
روبرتو چينگولاني، رئیس موسسه ایتالیایی فناوری (IITs)، می گوید: با استفاده از یک دوچرخه سواری با شاسی فیبر کربن، چرخهای ساخته شده از آلیاژ، ترمز دیسک هیدرولیک 500 گرم و با کاهش سرعت 3G و استفاده از پیراهن goretex با حفره های در مقیاس نانو وجود دارند، و در حال حاضر لینک بین زندگی روزمره و علوم نانو و توضیح آن چقدر عمیق است.
 
وي می افزاید: حتی لنزهای ضد تابش خیره کننده، از نانوذرات ساخته شده است، و همچنین به عنوان پوشش نچسب سینی های باری مورد استفاده قرار مي گيرد. همان موتور راه آهن مشترک اختراع ایتالیا، با استفاده از سوراخ هایی برای گسترش دیزل از اندازه نانومتری استفاده مي کند.
 
با افزایش پیچیدگی های معماری، به عنوان ویروس ها، باکتری ها، حشرات، حیوانات و انسان، تعامل فناوری نانو طراحی شده و اجازه تکامل، از جمله بخش شناختی را به ما می دهد.
 
به عنوان مثال، نانو گلوله هوشمند که سلول بیمار و انتشار مواد براي درمان را تشخیص مي دهند. در الکترونیک، از 70S، ترانزیستور کوچکتر و کوچکتر در ساخت تلفن همراه و کامپیوتر بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.
 
کاتلین کندی تاون سند، معاون رییس این کنفرانس گفت: "ما می دانیم که فناوری نانو می تواند تفاوت در آب و پاک بودن در فناوری نانو  را نشان مي دهد./عط
برچسب ها: نانو ، دیزل ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار