آیت الله نوری همدانی بر تبیین شایسته مناظرات و اقدامات فرهنگی حضرت امام رضا(ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، وی امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت/ تکریم، تجلیل و گرامی داشت اهل بیت(ع) را اقدامی ارزنده دانست و گفت: هر تلاشی که مردم را با فرهنگ و مکتب اهل بیت(ع) آشنا کند لازم، شایسته ، مهم و مقدس است.
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر انجام تحقیقات کامل و جامع درباره سیره، شخصیت و ابعاد مختلف زندگانی ائمه اطهار(ع) به تبیین شخصیت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت و افزود : حضرت امام رضا علیه السلام همواره در مناظرات خود با دلیل و برهان شبهات را پاسخ می دادند و امروز نیز باید کسانی باشند که شبهات سیاسی، فرهنگی و مذهبی را پاسخ دهند.
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر هوشیاری در مقابل نقشه های دشمنان و مخالفان، حضرت امام رضا(ع) را در این خصوص الگویی کامل دانست و همگان را به الگوگیری از آن حضرت توصیه کرد.
حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌ها فرهنگی و هنری مساجد کشور و عضو شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه های جشن های دهه کرامت بیان کرد.
اول تا یازدهم ذی‌القعده (سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، و ولادت امام رضا(ع)) به نام «دهه کرامت» نام‌گذاری شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.