دانشجويان دانشگاه خواجه‌نصير طوسي در مقابل دانشكده برق اين دانشگاه در اعتراض به اهانت صورت گرفته به ساحت پيامبر اكرم (ص) تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار دانشجويان دانشگاه خواجه نصير طوسي ظهر امروز تجمع اعتراض آميز خود را نسبت به توهين به ساحت پيامبر اسلام(ص) و با حضور  اساتيد و كارمندان و مسئولين نهاد مقام معظم رهبري در اين دانشگاه مقابل دانشكده برق اين دانشگاه برگزار کردند.

دانشجويان در اين مراسم با در دست داشتن پرچم‌هاي سياه يا حسين و پرچم جمهوري اسلامي ايران و پلاكاردهايي با عناوين "دانشجو مي‌ميرد ذلت نمي‌پذيرد"، "آمريكا آمريكا اين آخرين پيام است امت صاحب زمان آماده قيام است"، "يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "ياخير خلق‌الله يا رسول‌الله"، "سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن"، "لبيك يا محمد"، "اسلام پيروز است آمريكا نابود است"، "مرگ براسرائيل"، "مرگ بر آمريكا"، "هيهات من‌الذله" و "عزاعزاست امروز مهدي صاحب زمان صاحب عزاست امروز"، انزجار خود را از ساخت فيلم صهيونيستي آمريكايي و اهانت‌ عليه رسول اكرم (ص) اعلام كردند.
 
همچنين چند تن از دانشجويان پلاكاردهايي به زبان عبري و با عنوان "مرگ بر اسرائيل" و "مرگ بر آمريكا" و تصاويري از زنجيره پليد سلمان رشدي كاريكاتوريست دانماركي، كشيش آمريكايي و فيلم صهيونيستي اخير را در دست داشتند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار