مدیر روابط بین المللی باشگاه اتلتیکو مادرید به دعوت تیم هندبال ثامن الحجج ، به ايران آمده است.

قاسم شعبان پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: کلریو سانچز مدیر روابط بین المللی باشگاه اتلتیکو مادرید به دعوت تیم هندبال ثامن الحجج مشهد به این استان آمدند و چند روزی مهمان ماهستند.

وی تصریح کرد: هدف ما از این دعوت، بازدید از امکانات باشگاه و مبادله بازیکن و استفاده از مربیان آنها در بخش هندبال می باشد.

شعبان پور در ادامه گفت:‌ باتوجه به اینکه مسابقات جام باشگاههای آسیا را پیش رو داریم و ثامن نیز در این رقابتها حضور دارد برای حضوری قدرتمند قصد داریم از بازیکنان اسپانیایی استفاده کنیم برای همین 3 بازیکن در روزهای آینده به کشورمان می آیند و ما از بین آنها 2بازیکن را انتخاب و همراه تیم به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.
 
وی عنوان کرد: اردوهای مشترک با این کشور نیز یکی از کارهایی است که درصددیم قبل از اعزام به رقابتهای آسیایی انجام دهیم.

شعبان پور گفت:‌ این گفتگوهای صورت گرفته از طریق وی (سانچز) به باشگاه انتقال داده می شود و در صورت توافق طرفین موضوعات مطرح شده انجام می شود.

وی تأکید کرد: برای اولین بار است که نماینده ای از باشگاههای خارجی به استانمان می آید و یک کار فرهنگی است و هدف از آن رشد هندبال کشورمان می باشد.

شعبان پور گفت: حضور مربیان با دانش روز دنیا در هندبال اتلتیکو مادرید جزء قهرمانان دنیاست و همکاری با این باشگاه اسپانیا تأثیر مثبتی برای تیم خواهد داشت.

شعبان پور یادآور شد: تیم ثامن سبزوار یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر است و خود را برای این مسابقات آماده می کند.

وی عنوان کرد:‌رقابتهای لیگ برتر هندبال در هفته آینده آغاز خواهد شد و تیم استان مان نیز سعی خواهد با قدرت وارد این مسابقات شود و حریف قدری برای حریفان باشد.

شعبان پور در پایان خاطر نشان کرد:‌هندبال از ورزشهای مهیج و هیجان آوری است که در صورت توسعه و گسترش درجامعه طرفداران بسیاری جلب خواهد کرد و مطمئن هستم افراد مستعد زیادی در کشورمان هستند که می توانند برای هندبال ایران بازی کنند و افتخار کسب کنند./مح

برچسب ها: مادرید ، ایران ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار