لژيونر تيم ملي كشورمان بي صبرانه منتظر شروع فوتبال حرفه اي اش در تيم فولام است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال، اشكان دژاگه در اوايل فصل نقل و انتقالات از تيم وولفسبورك آلمان جدا شد و در حالي به فولام پيوست كه در آخرين جلسات تمريني خود در تيم آلماني از ناحيه ي پا مصدوم شده بود.

وي هنوز نتوانسته براي فولام بازي كند و در دوره ي نقاهت به سر مي برد.

وي در اين ارتباط گفت: من در آلمان بزرگ شدم و همانجا هم فوتبال را آغاز كردم اما از زماني كه به خاطر دارم آرزو داشتم درليگ برتر انگلستان بازي كنم چرا كه در آنجا فوتبال در عالي ترين سطح بازي مي شود و از همه مهمتر بازيكنان اين ليگ بسيار سريع و تهاجمي عمل مي كنند.

دژاگه در ادامه افزود: اين ليگ سخت ترين و رقابتي ترين ليگ جهان است و همين خصوصيت آن چالش هاي فراواني را براي بازيكنان فراهم مي آورد . اين ترانسفر براي من گام بزرگي محسوب مي شود و من مطمئن هستم كه فوتبال حرفه اي را در همين ليگ دنبال خواهم كرد اين را نيز مي دانم كه بايد به شدت تلاش كنم و تمرينات را افزايش دهم چرا كه هر آنچه كه نياز دارم در فولام در اختيار خواهم داشت.

ملي پوش كشورمان همچنان افزود: فكر مي كنم زماني مناسب براي پيوستن به اين تيم را انتخاب كرده ام در واقع بايد اعتراف كنم كه گاهي اوقات از فرط ناباروي مجبور مي شوم به خودم تلنگري بزنم تا متوجه شوم كه خواب هستم يا خير . حضور در ليگ جزيره هميشه آرزوي من بوده است و حالا اين رويا به حقيقت پيوسته است.

وي در پايان گفت: من دوست داشتم از ابتداي فصل همراه فولام بازي كنم و توانايي هايم را نشان دهم اما درحال حاضر مصدوم هستم  و به فرم ايده آل نرسيده ام البته مصدوميتم خيلي جدي نيست اما براي بازگشت عجله اي به خرج نمي دهم هر چقدر هم كه براي پوشيدن پيراهن فولام اشتياق داشته باشم صبر مي كنم تا به فرم ايده آل برسم./مح

برچسب ها: دژاگه ، لیگ ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار